Tordenflesk Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei. Jeg mener å huske å ha lest på forumet et sted at hardware-nettverket snart skal ta inn lærlinger. Jeg har begynt å arbeide med å få lærlingplass på egen hånd, og lurer derfor på: 1. Jeg er ikke for sent ute om jeg sender søknad nå? 2. Hvem sender jeg evt. søknaden til? 3. Og om jeg kan være så frekk å spørre: Hvordan er konkurransen om plassen(e)? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Du er nok ikkje for sein, denne "ledig stilling" annonsa låg på framsida av hw.no i dag Link 1. Søknadsfrist er 21.mars 2. Send inn din søknad med CV til oss på e-post til [email protected] 3. Vil tippe det er ganske så bra konkurranse på plassene, men eigentleg veit eg ingenting om det. Men hardware.no er ein ganske så populær plass blant IT-interesserte folk, så vil tru at det også er populært blant IKT-lærlingar. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Hehe, selvfølgelig kommer det artikkel om det få timer etter at jeg spør Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hehe, selvfølgelig kommer det artikkel om det få timer etter at jeg spør Da fortsetter vi diskusjonen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;s=hardware.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg