Gå til innhold

Ny versjon av ps3?

chainch0mp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må vel være mye bedre for deg å kjøpe en 60g/80g på Finn e.l. enn å vente på om det eventuellt ennellerannen gang skal komme en ny versjon. Det siste jeg husker Sony sa var at 40b'en er den siste versjonen her i landet.

Noen som vet om når en ny versjon av ps3 kommer, og om funksjonaliteten dens? Altså, bc eller minnekortleser? Tenkte spør sony selv men fant ingen adresse. Er det noe sted man kan stemme for bc i neste norske versjon? 40 gb er helt uaktuelt for min del.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Argh. Hvis det er sant kunne jeg like gjerne kjøpt en 60 gb når de var på tilbud på elkjøp. Nå er de altfor dyre..

kjøp deg en 40gb og en Ps2 mye billigere enn å kjøpe 60gb på qxl med uasklig pris

Lenke til kommentar

Sånn her kan man holde på i evigheter. Alle vet at bedre ting vil komme etterhvert, uansett hva det gjelder. Og uansett hvor mye man snakker om rykter så bekrefter det ingen ting, eneste det gjør er å forkorte tiden. Spørmålet er kun hvor lenge men gidder å vente på at nye ting kommer.

Mitt tips er å kjøpe den konsollen som er ute på markedet nå. Jeg var i starten også veeeeeeldig kritiskt til å kjøpe den 40gb konsollen siden den var så "strippet" av funksjoner. Dessuten så hadde jeg veldig lyst på BC (siden jeg har 20 ps2 spill +/-), men nå når det har kommet til stykket så har jeg ikke bruk for det i det hele tatt. OG selv om 40gb konsollen har noe mindre funskjoner, så er grafikken/kvaliteten den samma på alle ps3 konsoller og det er jo det som er viktigst.

Alternativt kan man kjøpe en 60 gb på diverse auksjoner på nettet, men vil man da bruke funskjonene som er der og ikke på 40 gb? Jeg mener er det verdt å bruke 5000kr mer på en konsoll som i bunn og grunn er den samma som 40 gb? I så fall er 5000kr ganske mye å gi for 2 ekstra usb porter/20 ekstra gb og minne kort leser samt BC, når du kan få akkuratt det samma til en billigere penge om man er litt kreativ.

Eller så kan man vente på en ny ps3 som ikke en gang har en lanserings dato eller er bekreftet.

Endret av bajas11
Lenke til kommentar
En 40gb versjon med større harddisk og en USB-hub, så har du en like bra konsoll som støyer mindre.

bullshit, hvor skulle jeg da spillt Final Fantasy XII som jeg driver og storkoser meg med om dagen!!? :) ps2 har jeg ikke, ikke har den lang nok ledning på håndkontrollen heller, så den er uaaaaktuell

PS3 60gb ftw, håper for andre ps2 fans sin skyld at BC kommer tilbake før eller siden..

Lenke til kommentar
En 40gb versjon med større harddisk og en USB-hub, så har du en like bra konsoll som støyer mindre.

bullshit, hvor skulle jeg da spillt Final Fantasy XII som jeg driver og storkoser meg med om dagen!!? :) ps2 har jeg ikke, ikke har den lang nok ledning på håndkontrollen heller, så den er uaaaaktuell

PS3 60gb ftw, håper for andre ps2 fans sin skyld at BC kommer tilbake før eller siden..

For de som kjøpte 60gb da den var på markedet er det jo greit, men for alle andre så har det toget kjørt men mindre man er villig til å gi en skyhøy pris for en 60gb som ikke en gang er ny. Dessuten så kan man jo alltid kjøpe en Logitech Cordless Ps2 Controller til en billig penge :p .

Lenke til kommentar

Skal visst komme en 120-160Gb til å erstatte 80Gb i statene. Får håpe noe lignende kommer her. Når det kommer en PS3 som det ikke kuttet ned på så kjøper jeg på dag 1. Om ikke kan jeg vente siden utgitte spill på PS3 som er "must-buy" for meg kan telles på to hender ATM.

Endret av NorthernAvenger
Lenke til kommentar
Sånn her kan man holde på i evigheter. Alle vet at bedre ting vil komme etterhvert, uansett hva det gjelder. Og uansett hvor mye man snakker om rykter så bekrefter det ingen ting, eneste det gjør er å forkorte tiden. Spørmålet er kun hvor lenge men gidder å vente på at nye ting kommer.

Mitt tips er å kjøpe den konsollen som er ute på markedet nå. Jeg var i starten også veeeeeeldig kritiskt til å kjøpe den 40gb konsollen siden den var så "strippet" av funksjoner. Dessuten så hadde jeg veldig lyst på BC (siden jeg har 20 ps2 spill +/-), men nå når det har kommet til stykket så har jeg ikke bruk for det i det hele tatt. OG selv om 40gb konsollen har noe mindre funskjoner, så er grafikken/kvaliteten den samma på alle ps3 konsoller og det er jo det som er viktigst.

Alternativt kan man kjøpe en 60 gb på diverse auksjoner på nettet, men vil man da bruke funskjonene som er der og ikke på 40 gb? Jeg mener er det verdt å bruke 5000kr mer på en konsoll som i bunn og grunn er den samma som 40 gb? I så fall er 5000kr ganske mye å gi for 2 ekstra usb porter/20 ekstra gb og minne kort leser samt BC, når du kan få akkuratt det samma til en billigere penge om man er litt kreativ.

Eller så kan man vente på en ny ps3 som ikke en gang har en lanserings dato eller er bekreftet.

Det er jo bare tull og sammenligne med de dyreste 60GB pakkene som har med en haug av spill filmer og ekstera kontroller. Det er ingen som kjøper en brukt 60GB til 9000kr uten masse eksterautstyr. prisen på kunn en 60GB ligger på cirka 5000kr

Lenke til kommentar

Det er jo bare tull og sammenligne med de dyreste 60GB pakkene som har med en haug av spill filmer og ekstera kontroller. Det er ingen som kjøper en brukt 60GB til 9000kr uten masse eksterautstyr. prisen på kunn en 60GB ligger på cirka 5000kr

Godt mulig tok utgangspunkt i det kjerts skrev.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er genialt med 60gb og at den har bakoverkompabilitet.

Vanligvis er det oss early adopters som sitter med Svarte-Per.

Vi får den konsollen som støyer, eller som var tykk, eller som var treg, eller som var ditten eller datten.

Så kom det en billigere, mindre, mindre støyfull eller annet.

Slik har det nesten alltid vært.

De første som kjøpe blu-ray-spiller mangler versjon 1.2, 1.3 og ikke vet jeg.

De første som kjøpte iPhone har ikke den som kommer som har lengre batteritid, tynnere, og andre funksjoner.

Jeg er vant til å alltid "tape" fordi jeg er early adopter, men i tilfellet PS3 føler jeg meg som en vinner.

Kortleser, bakoverkompabilitet osv....

Her om dagen var svigermor på besøk, og hun hadde tatt noen bilder.

Hele besøket ville se noen av dem, og de lurte på om vi kunne skru på pc-en.

Jeg skrudde like godt på PS3-en, kortet rett i, og de ble imponert over det flotte fotoalbumet som gled over skjermen.

Takk Sony, for at oss early adopter fortsatt har en gevinst for å være tidlig ute i det her tilfellet.

Lenke til kommentar

Bra du har minnekortleser slik at du slipper å plugge i en kortleser først. Det hadde jammen vært tungvint. Hadde sikkert ikke blitt like fint slideshow heller.

Til trådstarter; Jeg oppfordrer deg til å sende en mail til Sony i Japan, Norge, USA og alle andre tenkelige steder. Grav fram personlige mailadresser til sjefene i Sony. Skriv i mailen at du håper det kommer en ny PS3 med bc fordi du har så lyst til å spille PS2-spill. Det skulle nok få fart på sakene. PS3 er tross alt tidenes dyreste PS2 og Sony kan tross alt ikke skuffe et så stort marked som Norge. Kan du samtidig spørre fra meg og de kan fikse N64-kompatibilitet? Skulle så gjerne spilt Goldeneye men det er så upraktisk å ha to bokser stående framme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...