Leeroymonster Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Jeg kjører en Golf II GL 90 mod med enkle lykter, men har alltid hatt sansen for de doble lyktene. Er det mulig å ettermontere doble lykter uten at det er alt for omfattende? Endret 10. mars 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg var bare hos en høgger og kjøpte en grill med de minste lampene i. Tok 10 minutter å fjerne gammel, sette på ny og koble lysene. Kablene ligger der uansett Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Som nevnt over; Du trenger ny grill med ekstralysene. Fjern den gamle grillen, sett på den nye, koble til lysene, og vips; Du har et nytt utseende på Golfen din Ikke vanskelig, krever ikke teknisk innsikt, krever i værste fall et skrujern, og er gjort på no-time (eller 10 minutter som Osse-Mon sier) Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Blir det noe forskjell når det gjelder fjernlys? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ja. Mye bedre lys Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Så det er ikke noe jeg må koble om, bare koble til? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Stemmer det, du bare monterer den nye grillen m/lyktene, kobler til kontaktene på de nye lyktene, og vips; Du har bedre fjernlys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå