Ildflue Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Vekt er ikke det viktigste, men jeg blir ikke tiltrukket av jenter som er lubbne++. Er selv ganske tynn så føler vel bare at det er unaturlig. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Vekt er ikke det viktigste, men jeg blir ikke tiltrukket av jenter som er lubbne++. Er selv ganske tynn så føler vel bare at det er unaturlig. Motsetninger tiltrekker hverandre. Lenke til kommentar
CrazyDiamond Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 En kjæreste kan være mer enn støttende vist de ser du jobber med saken, enten mentalt eller fysisk. Er du overvektig og vil gå ned i vekt slank deg og begynn å tren. Ikke syt i to år over vekten din og slit kjæresten din ut. Helt ok å ha dårlig selvtilit, men det er jo vanligvis ikke noe du vil forsette å ha resten av livet. Så da gjør man noe med saken, ber om hjelp eller støtte, eller slutter å syte. Slanking er en ting, jeg snakket vel kanskje litt mer generelt om komplekser (er ikke alt som fysisk går an å gjøre noe med) Nei, ingen vil selvfølgelig "fortsette å ha dårlig selvtillit resten av livet", men som jeg sa, så kreves det mer enn lettvinte løsninger for å løse den type problemer, når det stikker så dypt som det gjør hos mange. Tror det er mange som ikke klarer å snakke om det heller, fordi det er et såpass ømt tema. Er nok dessverre mange forhold som ødelegges på grunn av det.. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) De 2 dessidert heiteste i klassen min har ikke flat mage =) Hun ene pleier jeg å si har kropp som en gudinne, og mener det av hele mitt hjerte(klisjealarm). Er 91modell. Endret 23. mars 2008 av Hidephix Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Men det er ihvertfall bra at folk har forskjellig smak. Selv tjukke mennesker trenger litt kjærleik. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg må spøre : Hvor mye veier du da? Får oss til å lese gjennom så mange linjer for ikke å si hvor mye du faktisk veier ? Jeg liker absolutt ikke mage på jenter, heller ikke slafsete lår som sprenger av appelsinhud i en alder av 17år. Jeg skal innrømme jeg har lett for å få mage selv, å for 1-2 år siden hadde jeg faktisk litt mage, men alt går med trening. Har du lav selvtillit, ja, gjør noe med det. Hei og hopp, lykke til med magen! Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 De i klassen min er absolutt ikke feite, men de har en smule mer mage enn de fleste andre på min alder. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Men ville de i dine øyne blitt mer sexy og attraktive i dine øyne om de hadde blitt enda feitere? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 For min del er vekt viktig når det overskrider et visst punkt. Litt mage har aldri tatt livet av noen, men jeg sier meg ca enig i Dj:_Dark. Jenta må se sunn ut.t Lenke til kommentar
Gjest musikkelsker (trådstarter) Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hei og TUSEN takk for en hel haug med svar Og til deg som lurte på hvor mye jeg veide, så veier jeg rundt 58 kilo og er 1.61 cm høy. Og IGJEN: Takk for svar! Det setter jeg pris på. Lenke til kommentar
Gjest musikkelsker (trådstarter) Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hei og TUSEN takk for en hel haug med svar Og til deg som lurte på hvor mye jeg veide, så veier jeg rundt 58 kilo og er 1.61 cm høy. Og IGJEN: Takk for svar! Det setter jeg pris på. Oi, mente 1.61 METER, ikke centimeter. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Du har ingenting å bekymre deg over! 58 kilo vil jeg ikke si er så voldsomt mye for ei på 1.61. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Men 50kg ville vært perfekt Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Når begynte vekta å bestemme hvor fin jenta er? Du spør da vel ikke alle jenter du treffer hvor mye de veier? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 I et forhold er det så mange andre elementer som er viktigere enn vekt, men nå skrev jeg perfekt vekt til å være rundt 50kg for en som er 1.61. Dette er kun hva jeg mener og syns er passende når det kommer til spørsmål om vekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå