Gå til innhold

trenger hjelp til "fengsel-mission" i IGI2 Covert

Anbefalte innlegg

Hei.

fikk IGI2 idag synes det så dritfett ut, noe som jeg også synes det var etter og ha begynt og spille det :)

men jeg er kommet til et mission der jeg er i et fengsel i Arabia eller noe i den dur. Jeg har klar ALLE objectivene utenom den siste.

Jeg har knerta ALLE vakter som finnes, så skal jeg liksom gi en annen fyr som sitter inne snipercover slik at han kan komme seg ut.

Problemet er:

1. Egentlig trenger han ikke snipercover nå.

2. Han kommer ALDRI ut (har åpna porter osv)

3. Jeg kan heller ikke åpne cellen hans selv av en eller annen grunn :(

4. Jeg har finkjemmet hele banen men finner bare ut at hvis jeg går utenfor portene uten han andre fengselsfuglen så får jeg failed.

så om noen vet svaret eller har noe tips så blir det mottatt med takk :)

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har da ikke bumpet en eneste tråd.........

ikke for og være uhøflig men hadde du leste nettiketten selv så hadde du sett at bunping dreier seg om GAMLE tråder som blir gjenopptatt, og dette er så vist ingen gammel tråd.......jeg bare "terpet" for og få folk som kansje hadde noe råd til og svare.

Men det trengs ikke lengre for jeg klarte oppdraget.......

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
jeg har da ikke bumpet en eneste tråd.........

ikke for og være uhøflig men hadde du leste nettiketten selv så hadde du sett at bunping dreier seg om GAMLE tråder som blir gjenopptatt, og dette er så vist ingen gammel tråd.......jeg bare "terpet" for og få folk som kansje hadde noe råd til og svare.

Men det trengs ikke lengre for jeg klarte oppdraget.......

og hvis du hadde tatt en titt på hvem som har skrevet nettiketten :)

Lenke til kommentar

hva har det med HVEM som har skrevet den og gjøre?........den gjelder da like mye uansett....

det eneste jeg mener er at om det ikke er lov til og terpe etter 1 dag eller 2 så burde dette spesifiseres i nettiketten.......

Dessuten til de som holder ting oppdatert, den funker ikke (ikke her iallefall, får not found ting) :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...