WildRover Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Når jeg skal se på bilder osv, så får jeg ikke opp miniatyrbilder. Får bare opp filene og slike windowstegn.. (se bildet) Uansett om jeg velger vis store ikoner eller lignende.. Slik hadde jeg det ikke før.. Hva i all verden er det jeg har trykket på? Er dette en feil eller menneskelig feil? Endret 25. februar 2008 av WildRover Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Menskelig feil. I mappe-alternativer er det et valg som heter "aldri vis thumbnails" eller liknende Gjorde det samme selv Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
WildRover Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 konge!=) takker ble litt vanskleig å skull redigere bilder osv når man måtte se gjennom lt:S Øyvind Lenke til kommentar
enkompis Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hvor i alle dager finner jeg hvor jeg skal hake av for at jeg kan se miniatyrbilder? finner ikke valget noen plasser:( irriterer meg grønn av dette.... Lenke til kommentar
enkompis Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Fant! under kontrollpanel å mappealternativer:D Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 I Utforsker får du fram menylinja (med Fil, Rediger osb.) ved å trykke på Alt på tastaturet. Når du har gjort det kan du gå til Verktøy --> Mappealternativer. Det er same som i kontrollpanel, men raskare å finne fram til om ein allereie er i Utforsker. Lenke til kommentar
groentas Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Det er nok enklest å gjøre det i utforskeren, ja. Verktøy - Mappealternativer og så fliken Vis. Hvis du skroller deg ned til bunnen, er det et av de øverste valgene. Det jeg ikke skjønner er hvorfor alternativet minitatyrbilder er fjernet som eget menyvalg på visningsmenyen. Slik var det i XP, så en kan velge mellom ikoner og minitatyrbilder direkte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå