Nimrad Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har nettopp fått meg en PSP Slim med custom firmware. Litt av grunnen til at jeg kjøpte den var muligheten til å bruke den som GPS. Så jeg lurer nå på om det finnes noe kart der ute over Norge som funker sammen med GPS-en? Eller må jeg vente på Go!Explore. Lenke til kommentar
Closed Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har nettopp fått meg en PSP Slim med custom firmware. Litt av grunnen til at jeg kjøpte den var muligheten til å bruke den som GPS. Så jeg lurer nå på om det finnes noe kart der ute over Norge som funker sammen med GPS-en? Eller må jeg vente på Go!Explore. Tror vi må vente til Go!Explore kommer. GPS reciever + UMD, PlayStation Portable kommer 03.26.08. Ser frem til det. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Har du peiling på om det går an å kjøpe UMD-en utenom? Jeg kan godt importere billig GPS fra utlandet allerede nå. Har du forresten en kilde til den datoen? Lenke til kommentar
Closed Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Har du peiling på om det går an å kjøpe UMD-en utenom? Jeg kan godt importere billig GPS fra utlandet allerede nå. Har du forresten en kilde til den datoen? Komplett Nei, det er desv ikke det. Det er en komplett sett med alt for 949,- kr Endret 25. februar 2008 av Klaizer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå