endrebjo Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Jeg driver for tiden og leiter litt rundt i jungelen av P35-kort. Det finnes jo rett og slett latterlig mange P35-kort fra hver produsent. Spesielt fra Gigabyte og Asus (hos Gigabyte teller jeg 20(!) kort basert på P35, og da har jeg ikke regnet med rev1 og 2 og sånt). Men i min leiting fant jeg et passende kort, nemlig Gigabyte GA-P35-S3 (info hos Gigabyte). Problemet er at alle butikklinkene i prisguiden (untatt én) peker på den ganske så forskjellige navnebroren GA-P35-S3G (som er helt uaktuell). Dermed blir det feil pris og tilgjengelighet på S3. GA-P35-S3G finnes faktisk ikke i prisguiden i det hele tatt. Jeg har sett dette tidligere på andre produkter også, men jeg kommer ikke på noen i farten. Endret 25. februar 2008 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Nederst på Prisguiden-sidene er en boks du kan varsle om feil på produktene. Om du tenkte mer på hvorfor denne type feil dukker opp, kan du gjerne omformulere spørsmålet.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Opplevde det samme da jeg søkte på en del produkter og jeg varslet om det,men ser ikke det er blitt rettet . Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Nederst på Prisguiden-sidene er en boks du kan varsle om feil på produktene. Ahh... Dumme meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg