Elgjeger Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Innlegget er lagt i spoiler-tag da det inneholder detaljer om handlingen og slutten i filmene: I filmen Saw 2 fikk vi se en gjeng med folk som ble fanget inne i et hus der gift kom ut etter et par timer, og hvis de ikke fikk tak i motgift ville de dø. En politimann ved navn Eric hadde sønnen sin, Daniel, der inne. Tilslutt fant han og noen andre politi huset der følgende skjedde. Daniel og noen til havnet på et dass. Det endre med at Daniel stakk ned han ene fyren, og senere kom Eric, faren, inn dit men da fant han ikke Daniel. Han var ikke der lenger. Saw 3: Senere ble han bedøvd med en sprøyte inne på det dasset, fikk en lenke rundt foten og det endte med at han slo og kuttet den av seg. Senere i filmen fikk vi ikke se om Eric fant sønnen sin, Daniel, eller om noen av disse to overlevde. Vet noen hvordan dette endte? Jeg har sett alle 3 filmene, men jeg skjønte ikke helt.... Endret 26. februar 2008 av Skagen Lagt i spoiler-tag. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Burde ikke hele førsteposten vært i spoilertagger? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Jeg så Saw III i dag, men husker ingenting om at Eric ble drept. Jeg husker ikke om Amanda drepte han eller om John "gjorde ferdig jobben", tror ikke de sa noe sikkert. Edit: @teletubbiekid: Jo, den burde vel egentlig det. @Elgjeger: Legg posten i apoiler og skriv at det er en Saw II/Saw III spoiler i den. Skriv gjerne at det er spoiler i emnetittelen også. Endret 25. februar 2008 av Bozzeye Lenke til kommentar
freke Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Spoiling Saw 2 slutter jo med at Daniel blir funnet i et skap i rommet der de avhørte Jigsaw. Han sa jo at hvis Eric snakket med ham lenge nok ville han finne sønnen, og nårt timeren gikk ut, åpnet skapet seg og der var gutten. I Saw 4 blir det vel bedre forklart hva skjebnen til Eric ble. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå