Yonaz Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hei, jeg har kjøpt en masse klær på internett og fått sendt de til en vennine.Hvor lang tid tar det og sende fra Usa til Norge ca og Hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det avhenger av speditør og fraktalternativ. Tidligere kunne man sende post på båt med USPS - det tok gjerne to-tre uker.. Tipper en ukes tid er kurant hos DHL, UPS, USPS og EMS. Husk toll på klærne, og mva. på hele pakkens verdi. Samt fortollingsgebyr om du ikke gjør denne jobben selv. Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Det avhenger av speditør og fraktalternativ.Tidligere kunne man sende post på båt med USPS - det tok gjerne to-tre uker.. Tipper en ukes tid er kurant hos DHL, UPS, USPS og EMS. Husk toll på klærne, og mva. på hele pakkens verdi. Samt fortollingsgebyr om du ikke gjør denne jobben selv. Er nok ikke nødvendig det,skal sende som gave så tol slepper jeg og betale:) Er det ikke maks 1000 kr når man sender som gave? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Husk toll på klærne, og mva. på hele pakkens verdi. Samt fortollingsgebyr om du ikke gjør denne jobben selv. Er nok ikke nødvendig det,skal sende som gave så tol slepper jeg og betale:) Er det ikke maks 1000 kr når man sender som gave? Du tenker på merverdiavgift. Alle avgiftspliktige varer skal fortolles uansett om de sendes som gave eller ei. Eneste måten du kommer utenom dette er ved overlagt smugling. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå