Gå til innhold

M. Night Shyamalan's The Happening

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så temmlig bra ut ja. Men...

"Science will come up with a reason to put in the books, but in the end it will be just a theory. We will fail to acknowledge that there are forces at work that are beyond our understanding".

Dette minner om anti-vitenskaps propaganda. Og USAs befolkning har allerede blitt fortalt alt for mye piss i fra kristne anti-evolusjon/natural selection folk, at denne filmen kan gjøre problemet enda verre hvis traileren er representativ.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Så temmlig bra ut ja. Men...

"Science will come up with a reason to put in the books, but in the end it will be just a theory. We will fail to acknowledge that there are forces at work that are beyond our understanding".

Dette minner om anti-vitenskaps propaganda. Og USAs befolkning har allerede blitt fortalt alt for mye piss i fra kristne anti-evolusjon/natural selection folk, at denne filmen kan gjøre problemet enda verre hvis traileren er representativ.

Shyamalan er jo glad i det overnaturlige og til dels religiøse (Signs), så det kommer egentlig ikke som en overraskelse. Streit vitenskap er nok litt kjedelig for den fyren.

Lenke til kommentar
Jeg kommer ikke til å stå først i køen for å se denne for å si det sånn. Lady in the Water var vel en av de dårligste filmene jeg har sett de siste par årene.

Agreed. For et makkverk av en film! Angrer på at jeg kjøpte den til 39 penger :(

Kan ikke akkurat si jeg syns signs, village eller 6. sense var überfete filmer, så tror jeg står over denne filmen. Plukkes nok opp på nettet når den kommer ut:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...