Kebab GUD Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 såååå.. hvorfor har ingen fortalt meg at M. Night Shyamalan kommer med en ny film i sommer? Trailer http://www.apple.com/trailers/fox/thehappening/ Etter å ha sett traileren vard et noe som fikk meg til å si .. enda mer problemer for den kommende Y: The Last Man filmen :/ Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg er faktisk spent. Tror jeg må se denne filmen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Får ikke sett traileren her og nå, men har visst om filmen en liten stund. Jeg er jo blant de som mener Shyamalan ikke har vært elendig siden Den Sjette Sansen, så jeg ser absolutt frem til hva han kan gjøre ut av denne historien. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Husker jeg leste en tidlig versjon av manuset for godt over et halvt år siden, og jeg ble egentlig ikke overbevist. Men såvidt jeg har hørt er manuset endret en del på så jeg kommer ihvertfall til å sjekke denne ut. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Håper den blir bedre en "The Village" da, jeg ble så skuffet på slutten av den filmen Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Likte faktisk The Village. Flott stemning og godt skuespill, spesielt er jeg fornøyd med William Hurt. Men filmen ble jo til de grader feilpromotert som en grøsser. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Har gått og venta på denne en stund nå. Traileren virker bra. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Så temmlig bra ut ja. Men... "Science will come up with a reason to put in the books, but in the end it will be just a theory. We will fail to acknowledge that there are forces at work that are beyond our understanding". Dette minner om anti-vitenskaps propaganda. Og USAs befolkning har allerede blitt fortalt alt for mye piss i fra kristne anti-evolusjon/natural selection folk, at denne filmen kan gjøre problemet enda verre hvis traileren er representativ. Endret 27. februar 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
insider Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Denne ser meget bra ut. Noe å glede seg til ! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Den der så skamfet ut da, første gang jeg hører om den nå. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Så temmlig bra ut ja. Men... "Science will come up with a reason to put in the books, but in the end it will be just a theory. We will fail to acknowledge that there are forces at work that are beyond our understanding". Dette minner om anti-vitenskaps propaganda. Og USAs befolkning har allerede blitt fortalt alt for mye piss i fra kristne anti-evolusjon/natural selection folk, at denne filmen kan gjøre problemet enda verre hvis traileren er representativ. Shyamalan er jo glad i det overnaturlige og til dels religiøse (Signs), så det kommer egentlig ikke som en overraskelse. Streit vitenskap er nok litt kjedelig for den fyren. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg kommer ikke til å stå først i køen for å se denne for å si det sånn. Lady in the Water var vel en av de dårligste filmene jeg har sett de siste par årene. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Har ikke likt noen av de andre filmene hans, men ingen av de er direkte dårlige. Kommer sikkert til å se denne og. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg kommer ikke til å stå først i køen for å se denne for å si det sånn. Lady in the Water var vel en av de dårligste filmene jeg har sett de siste par årene. Agreed. For et makkverk av en film! Angrer på at jeg kjøpte den til 39 penger Kan ikke akkurat si jeg syns signs, village eller 6. sense var überfete filmer, så tror jeg står over denne filmen. Plukkes nok opp på nettet når den kommer ut:p Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Liker stemningen M. N. S. pleier å få til så regner med at dette blir bra. Endret 1. mars 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det har jo kommet noe bra ut av den mannen. Jeg elsker filmer som Signs og Den Sjette Sansen, så jeg gleder meg til å se denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå