Gå til innhold

Skal ha nye jeans! Hva slags/hvilket merke?


Anbefalte innlegg

Hei og hå.

 

Før har jeg stort sett hatt diesel, leviæs og replay jeans. Nå har jeg bare to diesel jeans, så vil kjøpe noe annet enn diesel denne gangen. Men spørsmålet er hvilket?

 

Har lyst på et par replay jeans, men det er så dyrt. Noen som vet om salg?

Lee?

Så noe Nudie på salg, men føler det er så oldschool you know...

Pepe jeans?

Andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dolce & Gabbana D&G-busker, mørke og tighte! Lite som slår disse! Noe annet som kan vurderes er Hugo Boss håndsydd mørk bukse (litt dyrt, koster 2300 på Bogart Tønsberg), men den er helt rå!

 

EDIT: om du eventuellt vil ha litt billigere bukser så har Acne mye bra!

Endret av deleder
Lenke til kommentar
Dolce & Gabbana D&G-busker, mørke og tighte! Lite som slår disse! Noe annet som kan vurderes er Hugo Boss håndsydd mørk bukse (litt dyrt, koster 2300 på Bogart Tønsberg), men den er helt rå!

 

EDIT: om du eventuellt vil ha litt billigere bukser så har Acne mye bra!

 

Mener du Dolce&Gabbana eller D&G?

DG har veldige gode jeans, mens D&G er vel noe av det mer harrye på jeansmarkede (og forsåvidt på alt annet og).

 

Tror faktisk jeg har prøvd den Hugo Boss buksen du nevner (vareprøve), og må si jeg ble skuffet egentlig, ikke så mye å rope hurra for som jeg hadde håpet på. Men nå har alltid de Hugo Boss hatt bukser som passer best på den litt eldre garde.

Lenke til kommentar

Du kan finne mange fine, relativt billige jeans på Sten og Strøm. Den siste resten av vintersalget er fremdeles igjen, dog noe utplukket, men jeg anbefaler deg å ta en tur til der de har Acne Jeans og DG. Acne Jeans har god passform og er slitesterke, men jeg har opplevd at de utvider seg i vask litt. Men men. Ellers er Lindeberg sine bukser generelt gode bukser, på Tatler på Paleet kan man finne gode JL jeans til under tusenlappen. Ellers er Levis og Diesel i den billigere garde om du ønsker det. Men for all del, hold deg unna H&M osv.

Lenke til kommentar
Dolce & Gabbana D&G-busker, mørke og tighte! Lite som slår disse! Noe annet som kan vurderes er Hugo Boss håndsydd mørk bukse (litt dyrt, koster 2300 på Bogart Tønsberg), men den er helt rå!

 

EDIT: om du eventuellt vil ha litt billigere bukser så har Acne mye bra!

 

Mener du Dolce&Gabbana eller D&G?

DG har veldige gode jeans, mens D&G er vel noe av det mer harrye på jeansmarkede (og forsåvidt på alt annet og).

 

Tror faktisk jeg har prøvd den Hugo Boss buksen du nevner (vareprøve), og må si jeg ble skuffet egentlig, ikke så mye å rope hurra for som jeg hadde håpet på. Men nå har alltid de Hugo Boss hatt bukser som passer best på den litt eldre garde.

Dolce & Gabbana D&G, altså D&G. Synes de har mye fett jeg, er noen bukser av 2008 sommerkolleksjonen som ikke er så fete, men det meste er fett. Digger de mørke tighte buksene. Maken til passform skal man lete lenge etter!

Lenke til kommentar
Da heter det D&G, ikke Dolce&Gabbana D&G, som er to forskjellige brands=)

 

 

Moods: &Denim serien til HM har generel bedre passform enn Diesel, som kanskje er noe å av det værste jeg har prøvd.

Jeg skrev ikke "Dolce&Gabbana D&G". Dolce & Gabbana med mellomrom heter designerne. Dolce&Gabbana evt DG (Det er den "lukseriøse" designergreia", mens D&G er den mer ungdommelige greia. Man kan både skrive Dolce & Gabbana D&G, eller bare D&G.

Lenke til kommentar

Nei, du kan egentlig ikke skrive det sånn teknisk sett, for er ingen ting som heter Dolce & Gabbana D&G, kun D&G. Og ikke prøv å lær meg om akkurat det :) This is what I do for a living :)

 

Men tilbake til emnet nå.

Endret av Homme
Lenke til kommentar
Nei, du kan egentlig ikke skrive det sånn teknisk sett, for er ingen ting som heter Dolce & Gabbana D&G, kun D&G. Og ikke prøv å lær meg om akkurat det :) This is what I do for a living :)

 

Men tilbake til emnet nå.

 

Kan hende du har rett, men på parfymen min som er kjøpt på flyplassen i Milano står det "Dolce & Gabbana" og på linjen rett under står det "D&G" med større bokstaver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...