Gå til innhold

Service/retur Komplett.no - betale mellomlegg for bedre vare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sendte inn et MSI K7T266 Pro2-RU kort i dag til reprasjon siden USB-portene er defekte. Spurte om jeg kunne få betale et mellomlegg og få et Asus A7N8X Deluxe kort tilbake. Dette ble blankt avvist av dem. De hadde et nytt på lager som jeg skulle få men jeg har ikke sett kortet i oversikten til Komplett på et halvt år. Like etter jeg hadde fått svar på forespørselen lå kortet i oversikten til samme pris som A7N8X Deluxe. Så ble det fjerna igjen.

Skal ringe til dem i morgen å høre hva de sier.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk endelig ny P4 1.8 GHz fra Dius.no. De var ufattelig trege (3 uker), gadd ikke svar på mail! INGENTING skjedde før jeg ble lei av å vente og ringte butikken, fikk mail senere samme dag om at en cpu var på vei.

De gadd ikke bry seg om ønsket mitt om å få betale et mellomlegg for å få en noe raskere cpu, fikk ikke en begrunnelse engang... velvel

Hadde Dius.no fremdeles eksistert som webshop hadde iallefall jeg aldri handla der igjen. De klarte forresten også å levere feil tower til meg, fikk et blått Chieftec Fulltower istedenfor et svart. Fant det først ut da jeg hadde båret dritten hjem fra posten (1 km), og da gadd jeg ikke gå tilbake.. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har også erfaring med at Komplett er samarbeidsvillige bare en kommer gjennom på telefon. Kjøpte et 3Com WLAN PCMCIA-kort for ca et år siden. Det funket ikke mot basestasjonene jeg skulle bruke. Sendte det inn og betalte mellomlegg for et ZyXEL-kort i stedet. Niema Problema.

Lenke til kommentar

Da var du sinnsykt heldig!!!

Hadde en liknende sak gående med komplett.no... vifta på mitt nye sapphire 9700 slutta å snurre, og jeg sendte det tilbake. Jeg fikk beskjed om at kortet var defekt og skulle byttes i nytt. Men de hadde det ikke på lager da, og jeg hørte om jeg kunne få byttet det i et annet tilsvarende kort. Joda, helt greit det, så lenge det kostet det samme, eller jeg betalte mellomlegg. Etter 35 dager fikk jeg kortet tilsendt, jeg var jo ikke mye interessert i å betale 5-600 kr for et hercules kort med samme ytelse som sapphire-kortet... De brukte ekstremt lang tid synes jeg, og de beklaget det ikke en gang....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...