Gå til innhold

OC av Q6600, noen enkle spørsmål

Anbefalte innlegg

Hei, og takk får at du leser dette. :)

Har aldri over klokket før men jeg tror jeg vet nokk til å prøve.

Hæe er det meste av informasjon om systemet mitt.

Har lest en hel del så jeg tror jeg kan litt av det teoretiske i alle fall.

Jeg opent Everest å leste av at DRAM:FSB forhold = 3:2

Minnebus:400 MHz

CPU FSB: 266 MHz

Jeg mener at jeg leste en stund tilbake på forumet at det var best å ha disse forholdene 1:1

Vil det da si Minnebus:400 MHz ?

CPU FSB: 400 MHz ?

Målet mitt var å få en prossesor på runt 3GHz

Alt blir riktig når FSB:400 x Multiplier:7 eller 8 = CPU hastighet på 2800 eller 3200?

SÅ lurte jeg på hva som skadet levetiden på CPU'en mest

Er det hvor høyt FSB er?

Eller Multiplier?

Eller er det Vcore?

Til slutt lurer jeg bare på om 5-5-5-18 på minner er helt greit, og om det går å få litt bedre timings?

Håper noen har tid til å svare :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det beste er å ha eit forhold på 1:1 mellom FSB og DRAM. Dette er ikkje alltid like lett, men det er berre å prøva seg fram med å endra litt her og der og sånt i grunn. Stiller du opp FSBen litt, må du kanskje stille ned DRAM ein god del for at den DRAM skal klara å henga med i svingane.

Du kan ikkje endra multiplieren på Q6600, det er eg ganske sikker på. Det er kun på Extreme prosessorane og noko til du kunne det på. Så denne er låst til 9 meinar eg.

Du bør klara å endra FSB opp til ca 333 MHz før du må starta å endra på vCoren, men det finn du fort ut. Over lengre tid bør ikkje vCore ligga over 1,45 ca, rundt det i alle fall.

Eg har min Q6600 @ 3330 MHz og FSB på 370 MHz. vCore ligg på 1.32V. Dette er på eit Asus Maximus Formula SE hovudkort med X38 brikkesett. Dette brikkesettet er ein god del betre å overklokka med enn ditt 680i.

Dersom du har lyst og klokke langt og mykje bør du gå til innkjøp av eit nytt HK med enten 780i, X38, X48 eller P35. Her er det kun 780i som har SLI mulighet, så dersom du skal ha SLI har du ikkje så mange valg.

For å finna CPU hastighet er formelen: FSB * Multiplier.

På din Q6600 er Multiplier låst til 9, så det vert altså: FSB * 9.

Det som reduserer levetida er nok vCoren. Som sagt bør ikkje denne ligga over 1.5V over lengre tid. Helst ikkje over 1.4V.

Timingsane kan du prøva å endra på, men det er ikkje alltid lika lett å finna det perfekte forholdet mellom FSB,DRAM,volt og timingsar. Dette er berre prøving og feiling som gjeld.

Og gjer du feil, er det (som oftast) ikkje verre enn å berre resette CMOS !:)

Lykke til !;)

Lenke til kommentar

Nei, den kan ikkje endrast på om du har ein Q6600.

Den er låst, men reduserer seg sjølv ned til 6 om den har for lite å gjera på. Dette om Intel Speed Step Technology er aktivert trur eg. Dersom du deaktiverer denne står multiplieren på 9 konstant.

Du kan ikkje endra multiplier manuelt, det er kun på Extreme prosessorar trur eg, også nokre til, men ikkje på Q6600 som sagt.

Lenke til kommentar
Nei, den kan ikkje endrast på om du har ein Q6600.

Den er låst, men reduserer seg sjølv ned til 6 om den har for lite å gjera på. Dette om Intel Speed Step Technology er aktivert trur eg. Dersom du deaktiverer denne står multiplieren på 9 konstant.

Du kan ikkje endra multiplier manuelt, det er kun på Extreme prosessorar trur eg, også nokre til, men ikkje på Q6600 som sagt.

Nå får du gi deg, har selv en Q6600 og jeg kan stille multiplier, kjører selv med 8 i multiplier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...