vegvalg Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har akkurat søkt om sparekonto i Bank Norwegian på nettsidene deres, det jeg nå lurer på er om jeg må gjøre det samme for å få brukskonto. Eller må jeg vente til jeg har fått sparekontoen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Du har søkt om å opprette kundeforhold, og kan vente til du har godtatt avtalen før du oppretter brukskonto. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Henger meg på her da jeg har gjort det samme (søkt om kapitalkonto/sparekonto). Har et spm. ifm. det dette: De skriver at det ikke er noen begrensning på uttak fra sparebanken, betyr det da at jeg kan bruke sparekontoen som en brukskonto? Tenker at det kan være greit fordi de har så god rente på denne kontoen... Hva er forskjellen på en sparekonto med ubegrensa uttak og en brukskonto bortsett fra renta? Ulempen er jo at man ikke har debetkort da... Endret 26. februar 2008 av w3p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå