Imsvale Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det var noen som nevnte meter per sekund (eller km/t) som medvirkende faktor. Vil føre på kilometerstand i den lista. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Trodde det var mest tykkelse som betyr noe når pikken var lengre enn 10 cm eller noe jeg...? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Trodde det var mest tykkelse som betyr noe når pikken var lengre enn 10 cm eller noe jeg...? Litt mer enn 10, så tror jeg du nærmer deg en sannhet. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Vagina er vel rundt 8cm dyp, men i tillegg kroppens mest stretchy organ. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 jeg tror de fleste jenter er enige om at 11cm er liten, og 18 cm er stor. Uansett hvordan du vrir og vender på det. Riktig! 18 er kanskje ikke stort, men det er mer enn bra nok. Når vi kommer til 22 cm DA snakker vi stort Er penisen tykk i tillegg..... da ber man til gud om å ikke gjøre vondt. hehe. (æsja, jeg syns penis er et dårlig ord, og grøsser når jeg må skrive det. kuk eller pikk er bedre). Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 godt poeng warpx, men det er lenge til vi er der enda. Jenter sliter generelt mere med selvbildet enn vi gutta, og da er det lettere å ''skylde'' på oss. True, qft som det heter på interwebs. Var det ikke Spitznoogle som sa "Penetrering er bare en liten del av samleiet" ? Til OP; Penisen din er under gjennomsnittet ja, men det finnes mange måter du kan kompensere for størrelsen;) Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Tror de fleste jenter ville vært fornøyd med en penis på 18cm. Slenger vi på en tykkelse på 16cm i tillegg, så går det nok ihvertfall bra. Eller hva? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Tror de fleste jenter synes helt nede i 15-16 er ok også. Poenget er at selv om man har liten penis så sies det at jenter flest ikke får vaginal orgasme, men at man må tilfredstille klitoris. Om dette stemmer er jeg ikke helt sikker på. Endret 18. mars 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Så en dokumentar på tv om en mann med liten tiss. vi snakker LITEN stump. Dama hadde ingen problem med det. Ja, ja, sier seg kanskje selv at det ikke funker så veldig bra.hehe. men det plagde fyren mest enn det plagde dama. Så lenge man er i et godt forhold spiller det ingen rolle Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hmm kanskje det er han jeg har sett det bildet av? Han hadde 2,5 cm i erigert tilstand.. LOL!! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Den var hvertfall pitteliten Jeg så bilder av et show hvor de skulle kåre minste pikk. Det var en del små stumper å se Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 En del småstumper å _ikke_ se kanskje også Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Må være forferdelig å ha en penis på 2.5 cm? Kommer jo såvidt innenfor leppene på dama, og ikke for å snakke om BJ, deepthroat? Nei, tissen er for liten til å nå bunnen av munnen. Stakkars menn. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Nei, det er synd i dama, mannen får sikkert orgasme osv. Men folk med sånne peniser har sikkert utviklet seg til epic class oralsexere! Lenke til kommentar
Crex Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Nei, det er synd i dama, mannen får sikkert orgasme osv. Men folk med sånne peniser har sikkert utviklet seg til epic class oralsexere! Haha! akkurat som at blinde hører bedre Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Den var hvertfall pitteliten Jeg så bilder av et show hvor de skulle kåre minste pikk. Det var en del små stumper å se Link! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det er ikke lov å linke til eller legge ut bilder her på forumet av peiser og vaginaer.. Hverfall ikke en ''erigert'' penis. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 haha. å suge en 2.5 cm pikk må være som å suge på ei klubbe bare at klubba smaker en smule bedre. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ikke kan man runke den heller! Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 haha. å suge en 2.5 cm pikk må være som å suge på ei klubbe bare at klubba smaker en smule bedre. Ain`t nawtang but a chickenwang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå