Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

har jeg liten tiss?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uh. Smegma XD
*grøss*
Tull, de fleste jenter som jeg har snakket med har sagt at de foretrekker en liten(13cm) enn en svær (20cm).
LOL! Dagens.
Er det nå vi skal spørre hvor stor Fox er, så vi kan finne ut om disse jentene mener det, eller om det er for å trøste? Nei, da får vel bare jeg anklagen om å bruke brød som dildo.
Lenke til kommentar
Syntes vi burde fokusere mer på vaginastørrelser og finne ut gjennomsnittet der sånn at ikke guttene får all skylda for å ha liten tiss, men at noen jenter har for svær fitte.

ja! stikk en linjal inn og sjekk hvor dypt det er. :w00t:

(lurer på om det er noen som faktisk har prøvd det)

Endret av jagarock
Lenke til kommentar

haha mye syk lesning her! :D

men ja, det finner svære vaginaer, også sånne ''finnbiffer'' som vi kaller det her oppe i nord. De er ikke særlig pene å se på heller.

jaja, spurte en jente her på jobben hva hun mener om en 13 cm lang tiss, og hun svarte at det er ikke så ille. Du berges sikkert sa hun! ^^

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
L_C: Er du av typen "brutalt ærlig"? Jeg vet at om noen hadde spurt meg "har jeg liten tiss?" så hadde jeg i beste fall svart "Njaa. Under gjennomsnittet i hvertfall."

Kommer an på om jeg er glad i personen. Om typen min hadde blitt feit, og spurt meg om jeg syntes han var for tykk, hadde jeg nok svart at jeg syntes han var kjempefin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...