fedtcreme Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Enig. Etter et tilfelle der jeg prøvde dette og ble utsatt for en svært stram odør har jeg utviklet angst for oral stimulering, og det skal nok aldri gjentas. Med mindre det skjer i dusjen. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Haha, huff da. Shit happens when u party naked, det har blitt mitt motto. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Tenk om dama di nekta å suge deg, fordi x'n hennes hadde dårlig hygiene. Tipper du hadde vært rimelig pissed på x'n hennes :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg tror faktisk jeg hadde latt noen skremme meg fra oralsex. Sånn. Type. Erh. Smegma. >< Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Tull, de fleste jenter som jeg har snakket med har sagt at de foretrekker en liten(13cm) enn en svær (20cm). LOL! Dagens. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Uh. Smegma XD*grøss* Tull, de fleste jenter som jeg har snakket med har sagt at de foretrekker en liten(13cm) enn en svær (20cm).LOL! Dagens.Er det nå vi skal spørre hvor stor Fox er, så vi kan finne ut om disse jentene mener det, eller om det er for å trøste? Nei, da får vel bare jeg anklagen om å bruke brød som dildo. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 det finnes heldigvis en mellomting mellom liten på 13 cm og stor på 20 XD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 det finnes heldigvis en mellomting mellom liten på 13 cm og stor på 20 XDGjør det?! Hvilken planet er det du bor på? Enten eller, frøken. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Syntes vi burde fokusere mer på vaginastørrelser og finne ut gjennomsnittet der sånn at ikke guttene får all skylda for å ha liten tiss, men at noen jenter har for svær fitte. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Syntes vi burde fokusere mer på vaginastørrelser og finne ut gjennomsnittet der sånn at ikke guttene får all skylda for å ha liten tiss, men at noen jenter har for svær fitte. Enig der, bla. hengefitte er helt grusomt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Syntes vi burde fokusere mer på vaginastørrelser og finne ut gjennomsnittet der sånn at ikke guttene får all skylda for å ha liten tiss, men at noen jenter har for svær fitte. For all del, whatever works. ^^ Lenke til kommentar
fgr Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Syntes vi burde fokusere mer på vaginastørrelser og finne ut gjennomsnittet der sånn at ikke guttene får all skylda for å ha liten tiss, men at noen jenter har for svær fitte. ja! stikk en linjal inn og sjekk hvor dypt det er. (lurer på om det er noen som faktisk har prøvd det) Endret 12. mars 2008 av jagarock Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg ser for meg det som... Mindre behagelig. >< Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) haha mye syk lesning her! men ja, det finner svære vaginaer, også sånne ''finnbiffer'' som vi kaller det her oppe i nord. De er ikke særlig pene å se på heller. jaja, spurte en jente her på jobben hva hun mener om en 13 cm lang tiss, og hun svarte at det er ikke så ille. Du berges sikkert sa hun! ^^ Endret 13. mars 2008 av Rasch Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det sa hun bare fordi hun trodde du spurte på egne vegner, og ikke ville såre deg :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 L_C: Er du av typen "brutalt ærlig"? Jeg vet at om noen hadde spurt meg "har jeg liten tiss?" så hadde jeg i beste fall svart "Njaa. Under gjennomsnittet i hvertfall." Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 L_C: Er du av typen "brutalt ærlig"? Jeg vet at om noen hadde spurt meg "har jeg liten tiss?" så hadde jeg i beste fall svart "Njaa. Under gjennomsnittet i hvertfall." Kommer an på om jeg er glad i personen. Om typen min hadde blitt feit, og spurt meg om jeg syntes han var for tykk, hadde jeg nok svart at jeg syntes han var kjempefin. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det er jo ganske selvsagt, jeg tenker på typen "ukjent gutt", jeg. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hehe L_C, kanskje det, men jeg viste henne posten så tror nok ikke det! Dessuten er nok min penis endel større enn 13 cm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå