Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

har jeg liten tiss?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Ikke omskjært. Å herregud. Ikke omskjært. :-|

Det er det eneste faktiske kravet jeg har. Jeg tror ikke jeg hadde fått det til med en omskjært dude (eller jente).

Jeg liker heller en kort penis med ålreit omkrets enn en kjempelang en (type 21 cm +) da det omtrent gjør vondt.

Ikke sår SteffyPants nå.

=D

Jeg har faktisk aldri fått noen negative kommentarer på det å være omskjært. Enkelte har vært usikre på hva forskjellen er i praksis, men det har alltid løst seg uten videre problemer. Hvorvidt det ser bedre ut eller ikke er vel opp til enhver, personlig er jeg som folk flest og foretrekker det jeg selv har. ^^

Frohman: Hvordan kan du være enig i noe en jente sier? Såvidt jeg vet er du en gutt, så uansett hvor mye du måtte vite om hva jenter synes, så har du ikke helt muligheten til å kunne være enig i hva "vi jenter" er ute etter.

Purple: En realistisk statistikk for de på dette forumet som faktisk viser sannsynligheten for vaginal orgasme vil kreve at statistikken er fra Norge, viser spredning i alder og i tillegg tar hensyn til erfaring. Er man 60+ var sex noe helt annet enn det er nå, både når det gjelder hvor frigjorte folk var og antall partnere (hvis man var jomfru da man giftet seg), mens jenter i en alder av 15-20 gjerne ikke har hatt like mange partnere, ikke har blitt helt kjent med seg selv og sin egen kropp og ikke minst ikke er trygge på den de ligger med. Det er først når man kommer litt opp i årene og erfaring at man kan se på den virkelige sannsynligheten. Man burde ikke avfeie orgasmen fordi den statistisk sett ikke er så hyppig, det er heller noe man burde jobbe mot.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Frohman: Hvordan kan du være enig i noe en jente sier? Såvidt jeg vet er du en gutt, så uansett hvor mye du måtte vite om hva jenter synes, så har du ikke helt muligheten til å kunne være enig i hva "vi jenter" er ute etter.

Jeg kan være enig i det jente sier.

Men er det ikke bra da? tenk om alle damer skulle likt de på 13 cm.... Hva skulle skjedd mde de gutta som har større peniser? Folk er forskjellige..

Det er jeg enig i.

Lenke til kommentar

Legger inn noe jeg fant på nett.

Dr. Kevan Wylie fra Porterbrook-klinikken og Ian Eardley Fra St James' Hospital i Storbritannia har saumfart mer enn 50 internasjonale forskningsprosjekter fra 1942 til nå for å kartlegge holdninger til størrelsen på penis.

De fant ut at den gjennomsnittlige erigerte penis har en lengde på 14- 16 centimeter.

Studiene viste at det er liten variasjon på penis-størrelsen i forskjellige deler av verden, med unntak av en koreansk undersøkelse der mennene hadde litt mindre peniser enn verdensgjennomsnittet.

Andre målinger har også vist at Syd-Korea kommer kortest ut mens de lengste penisene på gjennomsnittlig 16 centimeter finnes i - gjettet du det ikke - Frankrike.

KILDE:http://www.forskning.no/Artikler/2007/mai/1180614723.29

Lenke til kommentar
Kvinner vil heller ha en bred penis enn en lang, viser ny undersøkelse. Likevel er kvinner stort sett mer opptatt av personligheten og utseendet til partneren enn penisen. Det er mennene selv som er misfornøyd med utstyret sitt.

Punktum. :p

Indeed, tykkelsen er utrolig viktig! :)

Lenke til kommentar

Jeg føler at det blir litt teit å nevne ting som "personlighet er viktigere". Med mindre det finnes en direkte sammenheng mellom størrelse og type personlighet burde slike uavhengige faktorer holdes utenfor. Mindre snillisme, mer svar på spørsmålet som blir stilt.

Lenke til kommentar
Jeg føler at det blir litt teit å nevne ting som "personlighet er viktigere". Med mindre det finnes en direkte sammenheng mellom størrelse og type personlighet burde slike uavhengige faktorer holdes utenfor. Mindre snillisme, mer svar på spørsmålet som blir stilt.

Ja takk!

Lenke til kommentar
hei jeg er en gutt på 16 år som har en 13cm lang penis. er den veldig liten og er den brukbar?

Det er ikke stort, men du klarer helt sikkert å tilfredsstille noen med den. Jenter bryr seg om andre ting enn penis størrelsen, det er bedre om du har lang tunge:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...