Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

har jeg liten tiss?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tåpelig å angripe noen for å være ærlig. Man har lov til å ønske seg litt mer enn gjennomsnittet.

Selvfølgelig, men når hun sier "Den var litt i minste laget", sier hun det akkurat som om han selv bestemmer størrelsen sin.

Vel, det var ikke slik jeg leste det, jeg tolket akkurat slik det står skrevet - at hun synes den var litt liten.

Lenke til kommentar
Tåpelig å angripe noen for å være ærlig. Man har lov til å ønske seg litt mer enn gjennomsnittet.

Selvfølgelig, men når hun sier "Den var litt i minste laget", sier hun det akkurat som om han selv bestemmer størrelsen sin.

Høres ut som om du legger æra di i å være politisk korrekt fremfor å være ærlig :)
Lenke til kommentar
Jeg sier bare at hun kunne ha formulert seg på en annen måte. Tviler på at det hjalp på selvtilliten hans og si detm uansett.
Mulig at hun kunne formulert seg annerledes, men om man stiller et spørsmål må man tåle å høre svaret.
Lenke til kommentar
Mulig at hun kunne formulert seg annerledes, men om man stiller et spørsmål må man tåle å høre svaret.

Problemet er at hun sier "Den var i minste laget". Det blir feil å si det, fordi det får det til å høres ut som den er noen internasjonale standarder for hva som er for lite eller for stort. Hun burde sagt "jeg syns den er i minste laget" :!:

Tilbake til topic: Gjennomsnittlig penisstørrelse i norden er 14 cm, så du har en ganske gjennomsnittlig penisstørrelse. Peniser over 20 cm eller under 10 cm er unormalt lange/korte. Og dessuten så er det ikke bare lengden som teller, husk det!

Og for all del, det er lite du kan gjøre for å forandre på penisen din, så lær deg å bli glad i den som den er, du! :thumbup:

Lenke til kommentar

Det blir jo helt feil. Det finnes en internasjonal standard for hva som er stort og lite, det kalles statistikk. Det som er gjennomsnittlig er gjennomsnittlig, selv om damen synes det er stort eller lite. Han spør om det han har, som er under gjennomsnittet, er lite. Svaret han fikk var at den var i minste laget, statistisk sett. "For liten" er subjektivt, "liten" kan kvantifiseres.

Det du sier, fra at gjennomsnittet er 14 til at definisjonen på liten og stor er først etter 10 og 20 cm, er forresten feil.

Lenke til kommentar
Det er for ikke såre dere gutter.

Tro meg, innen jentegjengen er det andre boller.

Det er like mye forskjell på damer som det er på menn. Noen liker stort, noen liker lite. Noen trenger en 1,5 liters Cola-flaske for å bli tilfredstilt, mens andre kun trenger "normal"-størrelse og faktisk legger vekt på andre ting ved et samleie.

Synes likevel at det er rart at noen kvinner trenger mer lengde enn de selv har plass til for å bli tilfredstilt. I realiteten er det tykkelsen som er mest viktig, men dette med lengde er det bestandig noen som henger seg opp i. Selvfølgelig er 5 cm for kort, men det er også grenser for hvor stort behovet skal være før også dama må begynne å spørre seg selv om ikke det kanskje er hun selv som trenger å begynne med noen muskel-øvelser i underlivet... ;)

Uansett, noen damer vil ha mer enn de trenger, mens andre springer for livet hvis det kommer en Anaconda ut av buksa på mannen. Det er ikke noe som heter "det må mer til for å tilfredstille damer" siden en eller fem stk. ikke kan snakke på vegne av hele den kvinnelige befolkningen! De fleste undersøkelser forteller at slike utsagn ikke stemmer blant flertallet av norske kvinner.

OP vil garantert treffe flere damer som er godt fornøyd med den størrelsen han har, enn kvinner som tror de må ha et balltre for å føle tilfredstillelse...

Lenke til kommentar
Jeg vil tro at mange jenter heller vil ha en med 20 cm enn 13 cm.

Jeg har en del venninner og INGEN av dem har sagt at de foretrekker en slegge på 20 cm. De fleste jeg har snakket med ville sprunget på dør hvis en mann tar frem en svær penis. Det betyr derimot IKKE at de ønsker en penis på 8 cm heller. Det betyr bare at den gyldne middelvei ofte funker best for de fleste. Mange får vondt hvis penis er for stor, selv om vagina "tilpasser" seg. Likevel, har man en penis som er lang, men tynn, så gjør den ikke noe bedre jobb enn en på 15 som er like stor i omkrets.

Lenke til kommentar

Skal vi tro Wikipedia er skjeden hos en gjennomsnittlig dame omtrent 6 til 7 cm lang. Så 13 cm burde altså holde i de aller fleste stillinger. Hvorfor noen damer skulle ønske seg peniser på 20 cm er jeg ikke sikker på, men det får nå være deres problem. Utvalget i lengde er noenlunde normalfordelt, og utvalget reduseres drastisk jo større penis de forlanger. Nå har jeg ingen lenker til vitenskapelige undersøkelser på dette med penisstørrelser og gjennomsnitt på dette, men av det jeg har lest ligger gjennomsnittet på rundt 13 til 15 cm i erigrert tilstand. Så da er du vel ganske gjennomsnittlig, verken liten eller stor.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Omkretsen har mye mer å si. Dessuten er det svært få jenter som faktisk får orgasme av kun penetrering, altså trenger du ikke bekymre deg så veldig for hvordan du skal kunne tilfredsstille ei jente (hvis det er det du tenker på), dersom du er så heldig at du i tillegg har fingre og tunge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...