Gå til innhold

Kritikk på bdu.flyspotter.no

Anbefalte innlegg

Først og fremst: Siden ligger nå på "flyspotter/bdu" i stedet for "bdu.flyspotter". Det er fordi jeg ikke helt skjønte hvordan jeg la inn på et underdomene.. :p

Jeg er helt ny på dette her (begynte nå om fredagen) så kom med forslag på hva som kunne vært bedre og som kan fikses for å bli bedre.

Jeg har endret på en template jeg fant så det er omtrendt bare toppen på sia som kan kjennes igjen.

(Og ja jeg skal endre logoen før der det står Bardufoss Lufthavn oppe til venstre..)

Siden er som følger: http://www.flyspotter.no/bdu/index.php

(Jeg skal legge den under "http://bdu.flyspotter.no" så snart jeg vet hvordan :)

Merk at innholdet ikke er helt ferdig enda..

All kritikk mottas med takk ;)

Endret av gilera
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom tilbake når du har kodet om siden til validert html eller xhtml samt lært deg litt CSS

En annen ting, bruk dummy tekst til å fylle ut siden, det går ikke å gi kritikk når man ikke ser hele bildet!

Ja jeg får vel begynne å tukle litt med det...

Men hva mener du med "validert html"? Er ny på dette her så kan for å si det mildt _veldig_ lite, men må jo starte ett sted :)

Og hva er "dummy tekst"? Har søkt, men fant relativt lite om det..

Lenke til kommentar

Ok takker for tips og sider :)

Går ut i fra at "dummy tekst" er typen oppsett av et dokument med paragrafer, linjeskift osv.. eller er jeg helt på jordet nå?

Edit: Jeg fikk "validert" (tror jeg) til html 4.01.. Men da ble jo hele greia så kort? Skal den automatisk forlenge seg etter som det kommer mer innhold da? Også havna all skrifta helt til venstre på siden..

Edit igjen: Hvordan sentrer jeg i CSS? Fant tråden til "Even." men fikk ikke noe serlig ut av det.. :blush:

Endret av gilera
Lenke til kommentar

Vi er et forum der de fleste liker å hjelpe, men når du ikke kan css, så er det best for din egen del å lære deg det, isteden for å spørre for hver gang du får et problem.

Men for å svare deg på spørsmålet ditt

div#something {

margin: 0 auto;

width: XXXpx;

}

<div id="something">

<p>Lorem... bla bla bla</p>

</div>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...