dag1234 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Høy kontrast i dag. Jeg minner meg om rødogblå-blyantene vi hadde på barneskolen. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Holger Nielsens metode... 2 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Lummert i Rogaland i dag. Men det kan ikke være sommervarmen som har slått ut de andre bidragsyterne i tråden. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Kom pakke i dag, fikk kleppet de to siste parene fra AS og Church's til halv pris. Det var for godt til å la gå fra meg. Så nå har jeg fått mine to første par fra Church's og Alfred Sargent.Loaferne fra Church's er Custom Grade, solide og gjennomførte. De semskede fra AS er bare helt nydelige; se de sålene. Dette er presisjon, og de sitter som et skudd. Høyre for har fått en liten idrettskade, en solidaritetshandling med en viss portugiser som også har vært uheldig i det siste. Jammen har jeg ikke også fått meg mitt første Herring-slips. Det var mest for moro, nå gjelder det å finne noe å ha det til. To dager til så er det ny tur til London, og avtaler med fire (!) skreddere, og litt ymse annet, så jeg kommer vel neppe tomhendt hjem. 1 Lenke til kommentar
EJN Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) Enkelt i dag. Muji, Luxire, Buttero. Endret 20. juli 2016 av EJN 2 Lenke til kommentar
Stian Bjørnes Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 VikingForces t-skjorte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå