archanios Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Første post her. bukse frå Replay, Cardigan frå Asos, random skjorte. Syns egentlig ikkje skjorta passa heilt, men det eg hadde tenkt å ha til, var til vask. nye sko frå Converse og Adam Duffy Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Kjøpte meg en cardigan i dag. Noen tips til åssen farge på t-skjorte som passer under den? Antrekket består foresten av: Cardigan fra Poco Loco. T-skjorte "Saltire" fra Skottland. Bukse fra Sweet Denim. Fant også en Sixpence i går. Hva kan jeg bruke den sammen med? Vest, skjorte og svart chinos eller noe? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Arvet noen klær av brosha for noen dager siden Arvet en svart dressjakke-type ytterjakke som skal brukes utenpå det første antrekket, men glemte den hos en kamerat... Det er en haug med andre klær også, men har bare ikke funnet ut hvordan jeg skal bruke dem... Bukse: Calvin Klein Overdel: Samsøe Bukse: Calvin Klein Skjorte: Vailent T-Skjorte: JC something... Edit: La til specs Endret 4. april 2009 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Eloise Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Bokse som jeg har kjøpt fra ONLY for to måneder siden, har ikke kjøpt noen ting siden) Sko fra KEHZON, kjøpte i Kiev da jeg var på vinterferie. HAr ikke brukt dem ennå Kjole fra NESTE STOPP, fikk faktist 30% rabatt og kåpe fra VERSACE som mamma har kjøpt i utlandet Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Var i Manchester i helga, så kjøpte med meg litt av kvart med heim: Blitsen gjorde i utgangspunktet ein svart cardigan lilla. Caps og solbriller Polo (og eit heilt vanlig, tynt slips) Alle kvitt belte hatarar, turn around! Nike sko Eg kjøpte meg sommarsko i tillegg. £12 kosta dei Endret 6. april 2009 av Scarn Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) *snip* Endret 13. juni 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 "Emoantrekket" mitt. Vil nok få slakt, men legger det ut likevel. Jakke: Fallen Footwear T-skjorte: Henry Choise, mener den passer bra til antrekket Bukse: Black Label Skateboarding Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Fest/byantrekk. Pels kan evt slenges over hvis det er kaldt. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Kjøpte meg litt sommerklær nå nylig: )) Filippa K Asos Asos Endret 14. april 2009 av Iverfar Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Mine RayBan briller Er nok et teit bilde, menmen... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) *snip* Endret 13. juni 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Trengte ny jakke og kjøpte den faktisk fra H&H. Er faktisk ganske så fornøyd med kjøpet. Dog, så har jeg inneantrekk som bukse, så er ingen bukse jeg bruker ute. Og det er Pysjamasbukse dere ser. Bare nevner det i tilfelle jeg får kommentarer for det Endret 16. april 2009 av Raste Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Nyeste innkjøp: Chinos fra Polo Ralph Lauren Usannsynlig dårlige farger, men det er nå så. Piqué fra Polo Ralph Lauren Pluss en marineblå v-hals fra United Colors of Benetton. Endret 17. april 2009 av Henrik C Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Dagens innkjøp: Mansjettknapper fra Burberry Vår/vind-jakke fra Bruuns Bazaar, litt dårlig bilde, jakken ser mye bedre ut i virkeligheten Hva synes man? Endret 18. april 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Var i byen i går og kjøpte meg en nytt belte fra ralphlauren. Beltet er mørkeblått, jeg bare orket ikke ta bilde av det. Det kostet 549,- Endret 29. november 2009 av snaffle Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Første post i den tråden her da.. Cardigan fra Matinique hvis jeg husker riktig, med en matchende t-skjorte som også er fra Matinique under. Bukse fra Gabba. Skoene er bare noen helsvarte Vans. Noen som har noen forslag til sko som passer bedre til antrekket? Så billig som mulig.. helst ;p Husker desverre ikke hvilket merke beltet er fra, og står heller ingenting annet enn "Made In Italy" på det.. Tilbakemeldinger hadde vært fint Endret 18. april 2009 av MrVegard Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Dagens antrekk til tur på Aker Brygge! Skjorte fra Pasquie Bukse fra Kaporal Slenger evt på en clean rød genser på om det blir kaldt. ( bilde av den røde genseren er noen sider bak her). Endret 19. april 2009 av Raste Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Fint vær i dalen. Så måtte åpne noen sommerklær jeg har fått fra Quiksilver. Her er dagens antrekk: Kanskje ikke fargene stemmer helt. Men måtte bare testes! EDIT: Kjøpte meg nye sko igår. Følte jeg trengte det. Moods of Norway, Lofoten. Endret 19. april 2009 av Tozva Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Klar for både ris og ros Ser ut som jeg skulle gått for en mørkere rød farge. Diesel buksen satt faktisk ikke så værst alikevell, men selvfølgelig ikke på høyde med de andre merkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå