gard. Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Siden blured lurte på hvordan Filson 257 så ut på skuldra: (jeg er ca. 1,75) (For øvrig Inis Meain genser, 3sixteen jeans, Equus Leather belte og skjorte fra Velour, for de som skulle lure.) 3 Lenke til kommentar
August. Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Ny marineblå dress fra Tombolini kom nettopp fra skredderen. Ser at den ble noe smalere enn det jeg ønsket, så skal legge den ut igjen et par hakk i livet. Relativt fornøyd selv, har lenge lett etter en dress som passer kroppen min samtidig som at den er sydd på måten jeg vil ha den med blant annet minimalt innlegg i skulderen, høye armhull og brede slag. Skulle ønske at jakken var noe lengere, men er vel akkurat innafor i disse tider. http://imgur.com/a/Wqnxy Slipset er for langt fordi jeg knøt det sammen med en bukse som er noe lavere i livet. Endret 22. november 2014 av August. 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Mismo MS Soft Work, slo til når det var 25% sitewide salg pga Black Friday. Finally. 5 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Junior var ferdig med semester i går og kom hjem med godsaker til gamlefar i Lia sånn at det ble julekveld i stua. Jeg har trengt noen gode derbys til tweedantrekkene jeg har. Stort sett har det naturlige valget blitt å bruke noen semskede oxfords, men jeg har savnet noen i glatt skinn som ikke er så formelle. Disse fra Loake falt umiddelbart i smak, så nå gjenstår det å gå dem inn. Disse har fått to runder med Saphirs renovateur og en runde med Trickers shoecream. 3 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Nissen hadde med seg mer. Jeg bestilte disse med litt knapp margin ifht produksjonstid. Chester Jefferies lager alle hansker fra grunnen av og regner ca fire uker på å ferdigstille dem. Litt lengre tid nå før jul. Jeg sendte en mail og spurte pent om de kunne være ferdig til semesterslutt, noe som førte til at min bestilling ble dyttet frem i produsjonslinjen. Veldig bra service og jeg har sendt dem en takke-mail. Her er modell The Steward i rødt skinn, med rødt cashmere-fôr. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Men han hadde enda mer på lur. Disse er modellen The Oxford i fargen Electric blue, med rødt silke-fôr. Gamlisen leker seg med farger. Jaja... Forskjellen fra The Steward er at denne har ordinær knapp, og ikke trykkknapp. Kvaliteten virker utmerket, og passformen så god som RTW kan bli. Deilig mykt skinn med god lukt og fin knirkelyd. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 For å dempe påfugltendensene: Disse er The Steward, klassisk formelle til formiddagsantrekk i grått doveskin med grått ullfôr. Det som er å utsette på passformen er at tomlene er litt for lange til min hånd. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Julen ble tilbrakt i Spania i år, og jeg fikk da svidd litt gryn, blant annet på skopuss. Denne er jo ikke å oppdrive i pittelille Stavanger og koster det samme som en halvliter å få sendt fra Dagestad. Det er jo bare too much. Jobber med saken, og har enda litt igjen på den venstre mens høyre begynner å likne. Blir nok fin til kalkunen er ferdig i kveld. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Salg, salg, salg. Dette er Loakes sine som kom igår, men det er samme skoen som selges under ulike merker. Den til venstre er identisk, men da solgt som Charles Tyrwhitt sin. Jeg har også liknende som er solgt under Herring sin logo. Uansett, sorte oxford semi-brogues er anvendelige sko og en som jeg bruker ofte; stilig, uten å være for formell. Mine gamle, trengte pensjonering; ihvertfall det jeg lagde meg som forklaring. Denne koster 1.200,-med porto, CT sin koster 1.380,- + porto. Da var valget lett. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Salg, salg, salg. I dag kom disse fra Berg & Berg. Likte PSene best, og endelig et rødt paistey. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Det er frost i Rogaland, både i og mellom menneskene. Da må en pakke på seg. Cashmere rundt halsen og på toppen, Harris Tweed rundt hjertet. Ikke ofte jeg går med grønt, men i denne kalde vinteren må jeg minne meg selv på at det blir atter en vår. Til sist. Det er alltid mørkest rett før det lysner. Frakk, bukse, skjorte, og slips - CT PS - Metropolitan Museum of Art Jakke - The Edinburgh Wollen Mill Støvler- Black Duck, Roma Hansker - Seremoneta, Roma Hatt - Husker ikke, kjøpt i Roma Briller - Tom Ford Klokke - Storm 3 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Så var det å henge av seg jobben og få på seg noe mer normalt før jeg går og spiser middag med min nevø. Bukse og skjorte - CT Cardigan - Berg & Berg Sko - Clarks Strømper - Sock shop Jakke - Barbour 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) . Endret 22. oktober 2019 av Need44speed Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Så godt å se at andre enn jeg poster i tråden her. Er aldri sikker på om jeg holder liv i tråden eller om jeg er så dominerende at andre ikke våger seg frempå. Vel, vel. Dette er dagens antrekk, jakke og bukse kjøpt hos El corte inglese i Malaga i jula. Skjorte og sko fra CT, slips fra Dege & Skinner, PS fra Berg & Berg og strømper fra Sock shop. 2 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Pakke fra Sock Shop i dag. 2 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Jaja, her var det liv, som hu sa brura. 2 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Rai, rai. Ingen helbilde i dag da det er helt umulig for en kløne som meg å ta anstendige bilder i det lave lyset. Jakke og bukse - Emidio Tucci (Julegave fra meg selv) Skjorte og sko - CT Slips - Harvie & Hudson PS - Berg & Berg 1 Lenke til kommentar
EJN Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Fredda casual. Skjorte, bukse og jakke er Luxire, vest er Barbour og boots er Loake. 2 Lenke til kommentar
EJN Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Dagens. Jakke, skjorte, bukse fra Luxire, sko fra Meermin. SKX007 klokke og Equus belte. 3 Lenke til kommentar
EJN Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Tidlig vår. Barbour, Aran, Luxire x2, Loake, Saddleback 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå