dag1234 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Sånn ble det i dag. Denne gamle sliteren av en birds eye, kjøpt hos Moss Bros i Regent Street for 100 år siden, holder enda koken. 2 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 På vei til kirke 2. pinsedag. Opplysningstiden lar vente på seg og mørket hersker ennu over folk og land. Dress - Pal Zileri, Sartorile Skjorte - Harvie & Hudson, MTM Slips og PS - CT Sko - Allen Edmonds Bok - St Olav Forlag 4 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Litt mer fargerik og bråkete enn jeg pleier. Jaja, trenger jaffal mer trening i å posere... Jakke - Huntsman Skjorte og sko - Charles Tyrwhitt Slips - Brooks Brother PS - Metropolitan museum of art Bukse - TM Lewin 3 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Her kommer et lite bildedryss fra Carmina og Meermin, pluss et bilde av mine nye plain toe derbies fra Meermin. De første bildene er fra Carmina, de siste fra Meermin. 9 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Heihå, heihå til arbeid skal vi gå... 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Loake Pimlico (7 UK) - Veldig god passform, er på Capital lesten, så er en bred lest.Passer mye bedre en Kempton (026 lest) Alfred Sargent Ramsey, (7.5 UK) 7 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Fikk litt nok av dress og trengte å kle meg noe mer ledig i dag, men fant ikke helt ut om jeg skulle gå med eller uten slips. Hva er best, synes dere? 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Nye plain toe bluchers fra Meemin. Noe mørkere enn de jeg la ut i det forrige innlegget mitt, i og med at jeg måtte bytte de opprinelige skoene jeg kjøpte, og Meermin hadde ikke samme farge i strl. 7. 2 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Dagens skjorte pleier sjelden å falle i smak her inne. En gang var den en av mine favoritter, enda dras den frem nå og da. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Strever litt med lyset om dagene. Får se om jeg ikke får mer schvung på det etter hvert. Dagens skjorte har jeg fått en del pepper for her inne. Men pepper er jo en grei smak - i passe mengder. Den er fra CT, en leverandør av helt greie skjorter til en latterlig pris. det er ingen som slår dem der. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Bidrag til sommergarderoben fra Luxire 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rankiz Skrevet 19. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Vil vel tro at dette er litt relevant til mote og velvære. Har pusset opp fars gamle DBS sykkel til en skikkelig cafecruiser og har også postet en egen tråd på sykkelforumet her. DBS Winner (før restaurering) DBS Winner "Cafecruiser" (etter restaurering) Endret 19. juli 2014 av Rankiz 25 Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Utrolig kul sykkel Rankiz, kanskje jeg må gjøre noe lignende med bestefars gammle sykkel.. Mine Persol 649, er utrolig fornøyd! De er veldig fine å ha i bergenssolen. 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Sommeren ga en fin lønning, så her er en liten samlepost med noe av det jeg har kjøpt den siste måneden. Skitten linse på speilrefleksen og null erfaring med slike kameraer, men fremdeles bedre enn iPhone-bilder. Tassels fra Carmina. Ganske standard blåskjorte fra Barba Napoli, men har helt klart blitt favoritten i skapet. To silkeslips fra Drakes og et ullslips fra Luigi Borelli. Kan nevne at alle var på 60%, så var ikke det beste utvalget, men fornøyd med alle sammen. Spesielt det første. Og her er skjorten jeg nevnte jeg skulle få sydd og tilsendt fra denne lille skjorteprodusenten i Napoli uten kostnader. Er langt fra så mørk som på bildet, og går ut i fra at den med tiden vil utvikle en ganske fin og lys patina. Så langt fornøyd. Passformen er super og kvaliteten virker utrolig bra. Sammenlignet med Barba så vil jeg si at de er tilnærmet like, men har enda til gode å la den gjennomgå litt bruk og vask før jeg kan si noe sikkert. De håndsydde elementene er knappesting, knappehull, skjøten mellom arm og skulder samt "gusseten" nederst på skjorten. Trodde at det skulle være mer, men det har ikke så mye å si - tross alt gratis. Endret 26. august 2014 av August. 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Fikk nyeste t-skjorte i posten i dag. $23.99 fra CafePress. Svært fornøyd, Visste godt at trykket ikke ville bli all verdens mtp. de små bildene jeg brukte, men hei, jeg kan nå gå rundt og reklamere for mitt eget merkenavn på den mest #sjurcore måten jeg vet av. 4 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Takk til Lånekassen/sommerjobb/bursdag. Kjipt med kun plagg, skal se om jeg kan få lasta opp noen fitpics etterhvert. Polo, Norse, These Glory Days (lol) Meermin Suit Supply (se bort fra rotete rom...) Bonus 5 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Ut å handle i den nye skjorten fra CT. Buksene er fra Docker's, skoene fra .Blck Duck, jakka fra Barbour. Mannen er fra Langtvekkistan. 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Lenge siden jeg har postet noe nå: 5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Ble plutselig talkshow-vert, så jeg måtte finne frem en pen jakke og en sixpence. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå