SIcario Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Ble et par nye sko her om dagen. Endret 7. februar 2014 av JorgenH 7 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Litt bråkete kanskje. Passer i fall til personligheten. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vowels Skrevet 11. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Arvet denne gamle Marlboro skinnjakken av far, litt stor i armene, men funker fint :--D Nye t-skjorter: Endret 11. februar 2014 av Vowels 11 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Ny jakke, LBM 1911 moleskin. 5 Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Fikk mine tre nye skjerf idag De to til høyre er kasjmir, og det til venstre er lammeull. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Ssnerk Skrevet 3. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg kjøpte en ganske (veldig) kul Ninja Turtles t-skjorte for noen dager siden. 19 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 It's been awhile og jeg har henfalt til forkortelser, nesten. Dress - BB Skjorte -T&A Slips - H&H PS - Kent Wang Sko - CT Strømper - H&M...? 3 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 En annen dag... fredag. 5 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Fikk hjem sønnen på ferie og han hadde med seg pakke fra London. Nye sko, skjorter og slips fra CT. Spesielt skjortene er annerledes, da de har endret på størrelsene og stoffvalget. For første gang kan jeg finne en skjorte hos CT som passer både i hals og erme. Ulempen er at de blir for vide over skuldrene. Det er lettere å leve med enn trang hals/korte ermer. Soffet de har valgt er noe 'strykelett'. Skeptisk, meget skeptisk. Men på den andre siden, hvor får en ellers så bra skjorter til denne latterlige prisen? Slipset er grenadine, jeg har ett fra Turnbull & Asser allerede, svært anvendelig. Selv om det føles rart å ha et så smalt slips... På bildet er fargen noe skarpere enn i RL.Skoene er sued mørke brouges. De sitter godt, selv om de er i billigkolleksjonen til CT. 5 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Her er et bilde av tre semskede sko, og den i midten er dagens. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg dag1234 Skrevet 18. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 18. mars 2014 Det kom mer i forundringspakken fra den bortkomne sønn. Ny skjorte i blå blyantstrek og vevd slips fra CT. Skulle ha kneppet den øverste knappen, så hadde det blitt ryddigere. Nye sorte sko der fra og. Her etter 3 -4 timer med pussing. Dvs halvveis til mål. Jammen stikker det ikke frem noen Tyrkia-strømper og. 11 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Her er en tredje skjorte i forundringspakken. I lys blå (sky) poplin. Det er bedre når øverste knapp er igjen. Men den er en del for vid, og jeg vet ikke hvor fortrolig jeg blir med det strykelette stoffet som CT har begynt med. Slipset er gammelt som Methusalem. Og jammen har det ikke sneket seg med enda et par av den nye strømpene fra Viccel. 7 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Den siste luka i kalenderen er åpnet:Cream poplin med doble mansjetter og svart slips til. Det er nok noen som synes svart og cream er en uvanlig kombo, men jeg synes det funker fint.Og enda et par Tyrkia-strømper titter frem. 3 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Nylige kjøp. Endret 27. mars 2014 av Revolution 7 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Det var rask ekspedering; i dag kom DHL med disse på døra, bestilt for to dager siden! Loakesene er en liten anelse for store (8F), og vil noen overta så går det til kostpris, og jeg slipper å sende dem tilbake. Brougsene beholder jeg. 3 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Resultat av siste lønning: Drake's 7 Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Tre nye Brioni slips, kjempefornøyd med alle. 4 Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Fikk pakke i dag :-D Bestilte da denne rett før jul, men fikk sendt feil dress. Sendte tilbake, og ble mye tull med posten...MEN, den sitter rimelig bra. Er Ralph Lauren Purple Label laget av Caruso, i Savile Row fit. Ganske klassisk snitt, men litt for vide bukser for min smak, så de blir å ta turen innom skredderen for å bli slimmere. 8 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Ikke sikker på de buksene, de er gjerne litt for uformelle. Utfordringen var at det har vært en dag med mye reising, og da blir pene bukser slettes ikke pene etter noen timer. Jakke og chinos fra TMLewin, kjøpt i forrige uke. Fotografert i grisottas milde vårlys. Skjorte fra Turnbull & Asser, slips fra CT, fottøy fra Loake, PS fra hakkepeiling. 3 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 (endret) Liten stund siden jeg har kjøpt noe nytt nåSkjorte fra Eton og sko fra H&M. Av erfaring varer skoene der i fra maks 2 mnd, men pris og jeg likte de.T-skjorte og shorts også fra hennes. Endret 26. april 2014 av Mantoius 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå