dag1234 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) I dag, har sett verre ut om jeg må få si det selv:Dress - MTM, English CutSkjorte - Hvit poplin, sim fit, CTSlips - Grenadine, Turnbull & Asser.Seler - Albert Thurston.PS - Kent Wang.Sko - Semsket, CT.Kalosjer - Swims. Endret 19. november 2014 av dag1234 4 Lenke til kommentar
krangel Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Første post i denne tråden. Har et prosjekt som går ut på å endre stilen min til en litt mer voksen en. Kjøpte disse skoene i dag, hva synes dere? Endret 15. august 2013 av krangel 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rankiz Skrevet 15. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. august 2013 Samlet seg opp til flere nye kjøp over en viss periode før jeg gadd å poste de her. Loake Buckingham Timberlake Meermin doublemonks Loake Bedale Swims Nike Free Run 5+ Sebago Loake Whitehall 16 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Sånn ble det i dag. Jakke, vest og bukser - MTM, Thomas Mahon. Skjorte - MTM, Turnbull & Asser. Slips - Dehaviland. PS - Turnbull & Asser. Sko - Allen Edmonds. Vesten fikk fyken etter lunsj, så langt utpå året er vi tross alt ikke kommet. Jeg har aldri vært helt fornøyd med buksene, og synes de er for vide over sete og lårene. Jeg har sendt dem tilbake til retting én gang, men er enda ikke fornøyd. Noen forslag til forbedring? Si opp skredderen? Arsenikk? Gamle kniplinger? Endret 19. november 2014 av dag1234 7 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 eBay Alden Shell LWB Cigar. Veldig pent brukt, men trenger litt Mac method love. Går de litt inn i huset uten lisser først. 4 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Så var det på 'an igjen. Dress - POW, Vittorio Lorino. Skjorte - Chevron, Harvie & Hudson. Slips - Dege & Skinner. PS - The Metropolitan museum of art. Sko - Allen Edmunds. Seler - Albert Thurston. 4 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Dagens:Jakke - Dielmar Skjorte, slips og mansjetter - CT PS - Kent Wang Bukser - Thomas Mahon Sko - Allen Edmonds Hode - Francis Bacon Endret 19. november 2014 av dag1234 5 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Gurimalla. Det har gått flere døgn uten ett eneste bilde!Denne gamle slitne dresseni fløyel fra CT. Skjorte og slips fra Turnbull & Asser. PS fra Kent Wang. Sko fra AE. (Ed: Glemte bildene, sikkert freudiansk glipp.) Endret 27. august 2013 av dag1234 4 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ikke så ofte jeg går i winchester, selv om jeg egentlig liker dem ganske godt. Dress - koksgrå birdseye fra Savoy Tailors guild. Skjorte, slips og sko - CT. PS - Turnbull & Asser. Mansjettknapper - husker ikke. 2 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Fikk en fin pakke på døra i dag. Steinhart Marine 38, må bare få et par hull til i reima så tror jeg det blir bra . 9 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Jakke og skjorte - CT. Bukse - MTM, Manning & Manning. Sko - AE. PS - Metropolitan museum of art Seler - Albert Thurston 3 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 En liten smågretten fyr fra DHL kom med disse i dag. Loake Badminton 2: Er foreløpig veldig fornøyd, elsker teksturen i skinnet. Beklager forøvrig ræva bilder. 8 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ny uke, nye lodder, nye gevinster. Jakke - Baumler. Skjorte - Pink. Slips - Dehavilland. PS - Turnbull & Asser Bukser - Manning & Manning, MTM; Sko - Charles Tyrwhitt. 3 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Litt lettvint uten helfigur, men jeg strever med å ta bilder som både er i fokus og bra nok lyssatt. Endret 19. november 2014 av dag1234 8 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 På mandag leste jeg om Baracutta G9 jakken på bloggen ivy style (rettere sagt her) Planen var å drøye kjøpet til neste sesong, men når jeg fant den i min størrelse i butikk med 70% rabatt måtte jeg bare slå til. Samtidig fant jeg et par fine grønne sebago sko! 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg dag1234 Skrevet 24. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 24. september 2013 Det går mot høst her vest. Dette hører gjerne like mye hjemme i MTM-tråden min, men der har det jo alt sett dagens lys. 11 Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Fikk en genser fra berg&berg idag, føles veldig god og satt godt. Kunne sikkert vært litt strammere rundt livet, men tror ingen andre størrelser ville passet på lengden. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Bursdags- og julegave fra mor, far, to søstre og en farmor. Unnskyld det skitne speilet og joggebuksa, skal få tatt bedre bilder når jeg ordner meg til selskapet. For øvrig en Woolrich Artic Parka DF. 2 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 I dag var jeg så heldig å få en gratis albuelapp på cardiganen min. Kan ikke klage på det? Godt klistret på er den i hvert fall. 1 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 I dag postet Ferner en post på facebook hvor de sa at de hadde fått inn vintage Ralph Lauren Polo Bear gensere. Så på dette som en god mulighet til å få brukt tilgodelappen jeg hadde der. Regnet med de hadde rundt 10 i hver størrelse, så tok meg god tid. Viste seg at de hadde én i small, fire i medium og tre i large. Selvom det var svært få var jeg rask nok til å få den ene de hadde i small. Her er forøvrig også Filson bagen jeg fikk i forrige uke. Fargen er Otter green. Litt mørkere i virkeligheten enn på bildene(på min skjerm). Øverste del på det første bildet er tilnærmet samme farge som i virkeligheten(igjen, på min skjerm). 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå