Boil In Bag Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Nytt de siste ukene: Mørkeblå shorts fra Wolsey Kremhvit genser med rundhals fra PRL Klesbørste fra Kent Oransje pique fra Morris Kremhvit pique fra PRL Lyesblå bukse fra ToS Blå linskjorte fra Massimo Dutti Lys oransje skjorte fra PRL 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Handlet litt klær i dag. -Khaki chinos -Navy chinos -Hvit t-skjorte -Svart t-skorte -Blazer -Brune dressko Tips til bedre egnet skjorter, eller er hvit legit? Setter pris på kommentarer Endret 30. juni 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Dagens middagsantrekk. Kabskje ikke det mest spennende som noen gang har blitt postet i denne tråden, men det er det ingen som dør av. Skjorte: Luxire Jeans: Levis 508 rådenim Sko: mørkeblå semskede dessert boots kjøpt i en random butikk her i Italia. 4 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Er buksa for trang? Endret 10. juli 2013 av OlafG Lenke til kommentar
Populært innlegg dag1234 Skrevet 10. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 10. juli 2013 Situasjonsbide fra utlandet i dag, kl 11.15 lokal tid, med nyinnkjøpte Allen Edmonds, Park avenue i burgunder. Nå er det bare å sette igang og pusse. Kjøpte også sålesværte, for det er ofte vanskelig å få skikkelig farge på sålen bare ved hjelp av vanlig skokrem. Også et bilde av utsikten for vise hvor kult jeg bor. 13 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Tre nye slips, fra J. Crew, Paul Smith og Alexander Olch. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rankiz Skrevet 13. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. juli 2013 Omega Seamaster 18 Lenke til kommentar
Populært innlegg OlafG Skrevet 15. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. juli 2013 Kjøpte meg et par sko i USA, da. F.v oppe: Alden Indy, Loake Bedale, Allen Edmonds Dalton, Allen Edmonds Kenwood. F.v nede: AE McAllister, AE Spiaggia, Alden Dover Det var bare Alden-skoene og McAllister som ble kjøpt til full pris, de andre er fra Allen Edmonds factory seconds som har en liten imperfeksjon som gjør at de selges i outletbutikker og får en ganske bra prisreduksjon. Hadde ikke planlagt å kjøpe Loake-støvlene, men fant min størrelse med 60% avslag, så da blir det beaterboots til å bruke på byen o.l. Mangler et par mørkebrune captoes, ellers begynner det å bli bra nå. 14 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Cuba libre! Etter å ha trålet nærmest halve Spania i fjor etter guayabera uten å finne noen, eller kun i gusjefarger, så fant jeg disse i dag i Newark, New Jersey. Dette plagget gikk fullstendig av moten sånn ca 1950. Det stammer mye mulig fra Cuba, og ble brukt av alle storheter i Spania, Latin-Amerika og Fillipinene. Der er de pop enda - hos menn fra 53 år og oppover. Disse er stilriktige i 100% lin, med fire lommer, hver med pynteknapp. Det er en stolpe bygd opp av fem legg på hver side av brystet. Disse kan være brodert, det er ikke mine. Det er tre tilsvarende stolper i ryggen. Tre knapper nede i siden, men kun den nederste kan åpnes. Kan ha singlet under eller ikke, men skal aldri stappes ned i buksene. kan være åpen i halsen, men skal kneppes helt ned foran. Fåes i en rekke pastellfarger, men sort og hvitt er klassisk. For meg er dette det eneste anstendige valget når tempen bikker 35 grader C+, og Havaii-skjorte aldri, aldri er en option. 5 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 For de av oss som liker en fargeklatt i brystlommen og samtidig er glad i kunst. Tre nye PS med utsnitt av kjente verk fra The Metropolitan. Tiffany - Veiw of oysters bay. Van Gogh - Iriser Monet - Vannliljer 3 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Safarijakke i lin og bomull fra Luxire. 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 WIWT Polo fra KW, shorts fra Gap og Chuck Taylors. (Ble litt rar pose, men det var det siste bildet jeg rakk å ta før kameraet ble tomt for strøm ) 2 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Så var det på 'an igjen. Første dag på jobb etter ferien. Jakke fra portugisiske Dielmar. PS fra Kent Wang. Skjorte MTM fra Turnbull & Asser. Bukse fra Dockers. Belte og strømper fra H&M. Sko fra Allen Edmonds. Her kunne jeg valgt semskede sko i stedet, ser jeg. 3 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Fikk en navy blazer fra Black Lapel i dag, den er MTM. Hvordan sitter den? Ser at ermene er for lange i hvert fall, men bortsett fra det? 1 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Nye sko fra Yuketen og regnjakke fra Norse Projects. (Nederste antrekk består for øvrig av sko fra Filippa K, chinos fra Nudie, genser fra Uniqlo og skjorte fra PRL) 3 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Dagens antrekk: Mørk navy dress fra Brooks Brothers. Skjorte og slips fra mine ex-favoritter Harvie & Hudson. Seler fra Afredd Thurston. Sko fra Allen Edmonds. PS fra Kent Wang. Mansjettknapper fra random. Fotograf fra helvete. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Casual friday. Ja, jeg har på meg blazer og pique. 5 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 På vei til 50årsdag og bacalao i går. Dress - MTM fra Tomas Mahon. Skorte - MTM fra Harvie & Hudson. Slips - Turnbull & Asser. PS - Kent Wang. Sko - Herring. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Skal velge antrekk til konfirmasjon. Dressen er bankers, men usikker på skjorte, står mellom blå og hvit. Slips er jeg også usikker på. Dressen er navy Bedre farger. Synes hvit skjorte var litt kjedelig? Samme med slipset? Lånte en blå skjorte av pappa, ja den er alt for stor. Bare for å illustrere. Blå skjorte Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Sånn ble det i dag. Jakke - Royal men's wear. Skjorte - Lys blå poplin fra CT i slim fit. Slips - BB. PS- The Metropolitan Museum. Seler - Albert Thurston. Bukser - MTM fra Thomas Mahon. Sko - AE. Kalosjer - Swims. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå