thrice Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 #YOLO #SWAG #O-G #OSLOVE Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Nye sko. Vurderte et par fra New Balance, men de satt ikke noe bra på foten så da ble det disse. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Veldig fornøyd med Boglioli og LBM 1911 jakkene jeg har kjøpt i det siste. Den beige og mørkeblå passer veldig god, så er nok bare den mørkegrønne jeg tar med til skredderen for å legge opp ermene litt, samt kanskje ta den inn litt i livet. LBM 1911 Boglioli K jacket Boglioli Endret 25. april 2013 av Rankiz 8 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Denne gamle traveren i Donegal fra Charles Tyrwhitt og skjorte, slips (i grenadine) og PS fra Turnbull and Asser. Apehånd fra Harvie and Hudson. 7 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Tenkte å ta med buksen til skredderen og få den justert litt. hehe Endret 26. april 2013 av -sebastian- 8 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Ny jakke fra Iron Heart. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 To PS fra Kent Wang kom i dag. Det ene er av rosevinduet i Notre Dame, det andre er utsnitt av Den store bølgen av Hokusai. 5 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Sommerskjerf Vårskjerf i lin fra Suitsupply. (The Nordic Fit) Endret 2. mai 2013 av Rankiz 4 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Sånn ble det i dag: Dress i POW med blå ruter fra Vitorio Lorini. Skjorte i lysblå oxford, MTM fra Turnbull and Asser. Slips i grenadine fra samme. PS fra Kent Vang, Notre Dame-motivet som kom for noen dager siden. Strømper fra Bexley. Seler fra Albert Thurston. Frakk fra TM Lewin. Skoene er et eksperiment jeg holder på med. De er full brogue fra Herring, og var helt ufargede da de kom. Nå prøver jeg å farge dem så mørke som jeg får dem, og er enda ikke ferdig. 3 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Slik var de da de hadde fått kun en liten omgang med nøytral skokrem. 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Nye pocket squares. Endret 6. mai 2013 av Rankiz 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Skulle gjerne hatt en fit check på disse. Synes de er litt vel trange rundt lårene, men det utvider seg kanskje litt etter hvert? (Se bort ifra at t-skjorta er halvveis på magen ) Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) I konfirmasjon hos søskenbarnet mitt. edit: fikk snudd bildet ToS dress mørk marineblå Stenströms skjorte lys blå Altea PS. Brun grunnfarge med blå, grønn og rosa blomstrer Hugo Boss slips i brunt Grå cardigan. Endret 12. mai 2013 av Got2b 6 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Denne komboen. Jakke fra Royal Tailor. Skjorte Harvie & Hudson, MTM, første gang ute i friluft etter opphold på skjortehospitalet. Slips fra samme sted. PS fra Kent Wang. Bukse er Docker's og sko fra Charles Tyrwhitt. Savner de sorte semskede, de hadde passet bedre. Men enn så lenge er de også innlagt til transplantasjon. Helfigur bildene virket ikke i vårsolen. 3 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Kan jeg ha denne skjorten på 17 mai? Trenger i så fall et slips til; synes ikke kombinasjonen under er noe særlig. Var inne i dag der jeg kjøpte dressen, for å legge den opp i bein og ermer. Han var overbevist om at ermene skulle ha den lengden, jeg var uenig. Skjorten synes jo ikke engang. Uansett hadde de ikke kapasitet til å ta jakken, men fikk levert inn buksen, som også trengte et par cm fjernet. Angående slips har jeg vurdert et mørkeblått med hvite polkadotter. Tanker? Burde jeg heller safet med hvit/vanlig lyseblå skjorte? Litt alternativer på skjortefronten. Har bare den ene hvite. Viss lyseblå tenker jeg det blir enten nr. 6 fra venstre, eller den som ligger nest til høyre. Kanskje litt rart med button down på 17. mai? Begge kan ha mansjettknapper. Har også den litt lenger opp i tråden i #1566, som ikke er på dette bildet, kanskje den hadde gjort seg? Endret 13. mai 2013 av -sebastian- Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Litt varmt med flanell i Stavanger i dag, men jeg hadde så lyst å lufte den nye dressen fra Thomas Mahon. Skjorte og slips, RTW, fra Harvie and Hudson. PS fra Charles Tyrwhitt. Seler fra Albert Thurston. Sko fra Herring. Strømper fra Bexley. Frakk fra TM Lewin. 4 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Her er de andre i samme klassiske mønstre. Endret 14. mai 2013 av dag1234 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Idag var det denne gamle sliteren i mørk blå cord fra Charles Tyrwhitt, den må vel begynne å nærme seg ti år og fem kilo mindre eller der omkring. Skjorten er i China blue poplin fra samme, slips er fra Harvie & Hudson og PS fra Kent Wang (Den store bølgen). Sko fra Herring. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå