-sebastian- Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Til meg: Og gave til dama: Forslag til neste skjortekjøp? Beklager bildekvaliteten... Endret 9. november 2012 av -sebastian- 1 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Lever i kjøpesølibat for tiden, så her er noe jeg kjøpte tidlig i sommer. Skjorte og genser er PRL, sko fra Herring og resten Berg&Berg. 2 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 18 år i dag, da blir det bursdagsgave til meg selv! Fikk en finfin deal - alt for 1200. Takk for tipsene forresten. 1 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Lenge siden jeg har postet her, så here we go. Fikk et par Moscot Lemtosh i dag, og er utrolig glad for at jeg kjøpte medium, og ikke large som jeg egentlig tenkte! Hade bare prøvd large tidligere, som jeg selv syntes var kanskje litt for store, så gamblet på medium. Bestilte med flaskegrønne glass (glass i ekte glass) og innfatning i fargen "blonde". Gleder meg som en tulling til å bruke dem. De er 46mm, de andre to parene er 54mm, selv om glassene er små, er ikke brillene så mye mindre, så de passer bra. Synes runde briller er mye penere når de er små. Fikk dem også til å sette verdien til 5$ og sende som gave, så den skled rett gjennom. Endret 13. november 2012 av The mighty Quinn 3 Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Kurant for julebord? Detaljebilder bare, men man får jo en idé. 1 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Julebord-approved? Herring Chatsworth på beina. Endret 23. november 2012 av OJ Doe 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 På jobb for noen dager siden. 2 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Wolverine 1000 mile i fargen "Rust". 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg dePt Skrevet 24. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. november 2012 Nye sko fra herring. 10 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Ralph Lauren Cable Crew 100% Cashmere Drakes Grenadine Tie Oleari Zegna E. Marinella E. Marinella 3 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Ble litt dyrt på Selfrigde & Co i Manchester, her er noe av det hele: Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Nye sko. Henri Lloyd x LL Bean ragg sokker. Har ikke fått kortet ned lissene, så derfor er det dobbel knute. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Ny sko; Loake Pimlico, kjøpt i Loake-butikken i London :-) Det første bildet gjengir fargen best. Man kan si mye fint om iPhone, men det finnes bedre kameraer... 5 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Har akkurat kommet hjem fra en helg i London, med tilhørende shopping. Her er det forumrelaterte jeg har kjøpt, i tillegg til Loake Pimlicos som jeg postet tidligere. Navy Peacoat fra Uniqlo, må legges opp en smule i ermene Venstre rad: Kamelfarget v-hals i 100% merinoull, Uniqlo OCBD, Uniqlo (kjøpte to stk.) Charcoal v-hals i 100% kashmir, Uniqlo Høyre rad: Pullover (hvis det er det det heter), Wolsey Shetlandsgenser i 100% ull, Rugby Ralph Lauren Blåstripete OCBD, Rugby Ralph Lauren Grå slippers / tøfler, UGG. Vanvittig deilige, og selvfølgelig bare til innendørsbruk Hudkrem og såpe/shampo fra Kiehls Burberry Brit-parfyme. 2 Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fikk denne i medium tall i dag etter å ha sendt tilbake en i large. Jeg syns den kunne vært litt slimmere. Kan man gå til skredder å få sydd den inn? I så fall, hvor? Og hvor mye koster det? Og hvor lang tid tar det? Bor like ved Oslo. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Etter å ha vært hos Skredder John i dag. Nederste knappen røk da jeg skulle kneppe den igjen for siste bildet. Er vel ikke noe problem å sy den på igjen? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Fikk enda en hyggelig pakke i dag. Jeg var egentlig usikker på beltespenna. Hva syns dere? 2 Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Julebord approved? Er så usikker på skoene, Herring KnightsbrIdge, klarer bare ikke å bedømme om de er for store eller ikke. Klarer bare ikke å bestemme meg fordi de er gode å gå med, men jeg synes bare de ser litt lange ut. Det er 42 jeg har, er bare så redd for at 41 blir for smale. Se bort ifra skjorten, renseriet klarte å rote bort den fine, så dette er bare en "vanlig", hvit skjorte. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Russeball/juleantrekk? Vet PS ikke står spesielt bra i lomma, men slet litt med det nå! Noen tips til et ps som passer bedre? Er knighstbride og et strikket silkeslips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå