dag1234 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Så ble det denne velbrukte komboen.Jakke i donegal tweed fra Charles Tyrwhitt.Skjorte i china blue poplin fra samme.PS også derfra.Slips Harvie and Hudson,Bukse twill MTM fra Manning and Manning.Sko sorte sued også fra Charles Tyrwhitt Endret 19. november 2014 av dag1234 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Fikk tilbake sko fra skomaker 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Ett lite bilde av min veltrimmede torso. Mer fornøyd med innpakningen for å si det sånn.Dress i birdseye fra Tailors GuildSkjorte i oxford fra Charles TyrwhitSlips i flettet silke fra Dehavilland.Ps fra husker ikke.På føttene har jeg svarte semibrogues fra CT. Endret 19. november 2014 av dag1234 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Vesken/kofferten blir sendt i dag. Bilde av det ferdige produktet: Har avispapir seksjon påå baksiden. 2 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Har fått et par pakker i posten de siste dagene. Jakke nummer 2 fra TOJ, samt et nytt par med 1000 mile boots. Burde være dekket for høst og vinter nå Jakken er i "olive calf". Den er helt latterlig stiv, og det vil nok ta litt tid før den mykner. Som dere ser fra bildet så står den oppreist av seg selv. Fargen kommer ikke helt frem på bildene desverre, men det er så nærme som jeg kommer Endret 19. september 2012 av dePt 8 Lenke til kommentar
Kengudille Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Nye sko: Endret 20. september 2012 av Kengudille Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Skulle tatt en blå skjorte, eller var dette greit.Jakke i cashmere fra Royals men's wear.Skjorte i bengalstripet poplin fra Charles Tyrwhit, sliks i silke og ps i bomull fra samme.Bukse i bomull fra Docker's.Sko full brogue fra Herring. Endret 19. november 2014 av dag1234 1 Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 belstaff oilskin, fin eller ikke? Beklager dårlig kvalitet på bildet Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Siden det har vært en diskusjon om blådresser i en annen tråd, så tenkte jeg at jeg skulle legge ut bilder av min.Corvertfrakk fra Charles Tyrwhitt.Dress 1818 fra Brooks Brothers.Skjorte Dege & Skinner.Slips Dehavilland.PS Charles Tyrwhitt.Sko Strand fra Allen Edmonds.Veske fra Ronda. Endret 19. november 2014 av dag1234 Lenke til kommentar
Populært innlegg ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Trengte et nytt par med vinterstøvler, og valget falt på Herring Tregoose. En anelse lysere, blankere og mer burgunderish i virkeligheten enn de virker å være på bildene på Herrings nettside. Førsteinntrykket er at de ikke er så varme som jeg trodde på forhånd. Str. 7 passet nærmest perfekt. Sitter godt, men fortsatt plass til en litt tykkere ullsokk. med blitz uten blitz Noen andre sko jeg har plukket opp i løpet av sommersalget: Loake Buckingham. Trengte noen nye dressko, og burde vel egentlig kjøpt meg et par med oxford cap toes først, men prisen var såpass god at det får gå. Må legge opp dressbuksen min noen cm, så gadd ikke og bytte bukse. Barker Albert Herring Bonnie Herring Torino Nye tøfler, Herring Knight Sebago Essex Litt utstyr til vedlikehold Endret 21. september 2012 av ΣΙΝΔΡΕ 10 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Jeg ble spurt om hva jeg går med på fritiden. Siden jeg alltid er på jobb og aldri har fri, så er spørsmålet litt irrelevant. Men sist jeg hadde en halvtime for meg selv gikk jeg slik:Covertcoat fra Charles Tyrwhitt.Genser i cashmere fra Henderson.Skjerf i ull fra Sciunnach, Roma.Bukser fra Tailor Store.Boots sued fra Black Duck, Roma.Kunne godt hatt en skjorte på. Endret 19. november 2014 av dag1234 3 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Nytt cover til Macbook Air. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Cardigan (sto i alle fall det på lappen da jeg kjøpte den) fra Tommy Hilfiger. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Navy Prada dress Stripete Boss skjorte Generisk silkeslips 8 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Dårlig vær på morgenkvisten i dag, måtte dra fram tweeden. RL Polo Eton Silke PS BB Milano Viccel Herring Richmond 6 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Jeg skal på tur med styret på skolen ettersom jeg sitter i studentrådet som representant for linjen min. Lørdag blir det arrangert middagsselskap ol der kleskoden er dress. Lurte på om dette her blir for "kjedelig" ? Skal jeg piffe opp med litt mer tekstur på skjorten, eller heller gå for et annet slips med mønster? Folk som kommer til henge der, er studenter. (slipsknuten er horribel, den skal selvsagt fikses når jeg skal bruke den) Dress: Bertoni, Chorcoal/mørkegrå med stripete toner. SKjorte: TM Levin. lyseblå. Klokke: Tissot PRS200 Endret 3. oktober 2012 av baBuShKa Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Belte fra equusleather, sko fra loake, bukes fra levis, jakke fra barbour og skjorte fra PRL Endret 4. oktober 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Stakk en tur innom Dagestad for å få tak i noen sko, og så kjøpte jeg en genser i tillegg. Loake Camden, Loake Logan, PRL genser i merinoull. Glem flekken på buksa Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Nye sko i dag. Hva synes dere? 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå