mesha Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Var i Paris for et par dager i påsken. Var mange flotte stiler å se, hovedsakelig herresiden! Anyways her er meg i Paris! Endret 10. april 2012 av mesha 2 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Dårlig vær i Oslo. AE Fifth Avenue Viccel APC PS Oppe: Lyseblå OCBD fra ModernTailor. Mørkeblå Barbour Moran 3 Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Bare kjøpt et par ting den siste måneden, superfornøyd! -2 par AE Strands. Walnut Calf og Brown Burnished Calf. Begge var ubrukte, fikk prutet ned til 300$ + frakt for begge. -Brooks Brothers Golden Fleece Navy dress, retail 1900$, men fikk prutet den ned til 200$ fra selger 3 Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Deler noe nytt fra siste ukene Litt dårlige bilder og gadd ikke ta på meg alt Ellers noe treningstøy, joggesko og svettebånd til høst-semester i Australia venter på bow-tie (Amanda Christensen), badeshortser(H&M) og sokker (PRL og no-show/show line sokker) Dressjakke ToS Shorts Bølger Bukse Morris (liker ikke hvite bukser så skal få skredder til å lage shorts) Solbriller Ray-Barn new warfarer tror jeg, litt mindre enn de som alle andre har Toms slip-ons/tøfler/sko til hytten Barbour Liddesdale Classic Special edition med illustrasjon inni Paul Smith noen tannbørster i forskjellige farger Kjempe-slim bukse fra ToS 1 Lenke til kommentar
EJN Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Div innkjøp fra den siste tiden: - Skjorter fra TM Lewin - Herring Knightsbridge, sorte - Herring Degree-belte, sort - RL og Hermés-slips, funnet på Fretex (!) Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Fikk Viccel sokkene mine i dag. Loake Lincoln Viccel Lee blake blue reborn Overdel: Oxford Boggi skjorte Boggi quilted jakke Her er alle sokkene jeg kjøpte: Endret 7. mai 2012 av Rankiz 5 Lenke til kommentar
ælg Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Kjøpt meg noen skjorter fra Charles Tyrwhitt, og ei jakke ( http://www.ctshirts.co.uk/men%27s-outerwear/men%27s-coats/Navy-summer-pea-coat?q=rwgob||JC042NAV||||||||||||| for bedre bildet ) Edit: La til et fitpicture Endret 9. mai 2012 av ælg Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 det var ikke kjempelett å ta fitpic bilder av seg selv uten stativ... man ser det kanskje ikke, men buksen er navy blå på begge bildene. 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) *Bortevekk* Endret 23. mai 2012 av AnewZ 4 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Litt på etterskudd, 17. mai. For lange ermer på jakka, og for korte på skjorta også var det den slipsknuten da... Litt for mye som "skjer" ellers? Var litt usikker på blomsten, men synes den passet til anledningen. Endret 21. mai 2012 av Haawy Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Sekken fra Makr. Bedre og evt. flere bilder kan legges ut om noen ønsker det. Hi-tops fra Hummel. Måtte ha et nytt par ettersom noen stjal mine forrige. Plims fra Clarks og noen armbånd. 0649's Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Fant denne til en god pris på eBay, så tok sjansen. Bomullsutgaven av International i en lys farge jeg satser på at kan fungere greit nå på sommeren og tidlig høst. 3 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) ghv Endret 18. juni 2012 av Vowels 7 Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Fikk dette i posten i dag! 1 Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Skoene var selvfølgelig bittelitt for store. Men ikke nok til at jeg orker å bry meg. De passer med to par dresssokker. Blir det dumt å gå rundt i to par? 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) ... Endret 11. juni 2012 av fkm 4 Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Etter å ha sjekket ut klokketråden og solbrilletråden kjøpte jeg disse. Syns brilleglassene var veldig lyse. Blir de mørkere i sollys, eller er de bare sånn? Det fulgte med noen andre glass, som jeg ikke har sjekket ut enda. Vanskelig å bytte? Endret 9. juni 2012 av Djfreedo 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 trenger noe tilbakemelding på denne skjorta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå