Essem Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 God morgen! Fra et selskap i julen: 3 Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Gikk til innkjøp av ny jakke idag. Skal prøve å få til et fitpic senere. Sitter som et skudd værtfall. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Quilted blazer fra Asos. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Må nok skuffe folk med å si at det ikke er mitt velstående kjønnsorgan som er representert her, men en buksesmekk som står litt skeivt. 5 Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Føler veldig at jeg må kneppe igjen siste knappen men. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 For formelt til skole? Har veldig lyst å gå sånn, men vil ikke drite meg selv ut Lenke til kommentar
August. Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Parka fra Burberry Brit. Utrolig lei av den andre ordinære vinterparkaen min nå, så greit med noe litt annerledes. 1 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Dagens outfit: Sorry for dårlig bildekvalitet. 2 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Church's chelsea boots. Usikker på modellnavnet. Synes bildet får dem til å virke en tanke... klovnesko-aktige, men det er kanskje bare meg. Dette er også etter at jeg ga dem en runde med rengjøring og pussing. Første gangen jeg har pusset sko i vanlig skinn - litt klumsete arbeid. Børste, krem og noen gratis skolisser jeg fikk fra A Fine Pair of Shoes. Bestilte på torsdag, levert av Royal Mall tidligere idag. Skotrær handles neste gang jeg er i London. Endret 21. januar 2012 av Bunnskrap 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Vasket nudie-buksa mi her i går, første gang på over et år. Før: Etter: Meget fornøyd! Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Nye slips, sløyfer og PS-er i posten V-hals til 50 kronasjer fra H&M Strikk fra H&M Har i alle fall handlet nok slips og sånn nå føler jeg. Jeg bruker kanskje i gjennomsnitt slips etc to ganger i måneden - og da leter jeg virkelig etter anledninger å bruke det. Endret 26. januar 2012 av Mantoius 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Kjøpte meg ny blazer fra Oscar Jacobson i går. Har lenge hatt lyst på dobbelt, men prisene har vært noe i overkant og det er ikke så veldig stort utvalg rundt om i butikkene her. Var 50% på den, så jeg anså det som en fin anledning til å invistere. Er litt usikker på om det sitter litt for løst på kroppen min. Er vant til relativt slime blazere med 2 knapper, så det var noe uvant å bære dobbelt spenn og ikke fult like slim. Størrelsen er 50 og noe jeg har i samtlige av de andre blazerene og dressjakkene jeg har. Tror kanskje den hadde vært noe bedre på om det var litt strammere rundt livet. Forventer slakt for PS-en som ser noe mallplassert ut, men får unnskylde meg med at den ble rettet på før jeg tok turen ut dørstrokken hjemme 2 Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hansker fra SF (Saks), sko fra Liverpool og skjorte fra Zara. 2 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Siste tidens innkjøp: 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Nye hansker fra Chester Jeffries. De er ikke skreddersydd og litt for store. Har bestilt et par som er litt mindre og som skal blii sydd etter malen jeg sende inn til dem. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Kjøpte meg et par sko i går: Meeen, får de ikke på foten. De er riktig størrelse og alt, men foten går ikke ned i skoen. Har ikke prøvd med skoskje enda, så håper det går 1 Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Turtleneck yo. Dårlig lys i gangen så bilde blir ikke optimalt. Ser værre ut på bilde enn det faktisk er. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå