AnewZ Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) ** Endret 11. mai 2012 av AnewZ 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Noen synspunkter om denne skjorten? NB: Det er ikke meningen av det skal være en dresskjorte 1 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Fiksa meg litt nytt tøy før vinteren. Fargene er ikke bra, men bildene er tatt med mobil. Det er heller ikke tenkt å brukes sammen. Det meste sitter perfekt, men den dobbelspente blazeren må legges opp på ermene. Skal prøve å få til noe fitpic med tiden... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Tre nye RL gensere og et slips med dyremotiv. EDIT: Slipset er ikke så lyst i virkeligheten. Endret 12. desember 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Beklager for dårlige bilder. Parkas fra Canadiens med vaskebjørnpels i hetta. Fancy Bursdagsselskap til en kompis. Skjorte mantique, slips eton, genser H&M, blazer et eller annet italiensk, jeans fra NN.07 mens triwa står for urverket Mægæt mulig jeg skulle hatt en lyser bukse til, valgt en annen blazer eller droppet den røde genseren. Så lignende antrekk på den store weben og ble litt inspirert. Om dette er totalt cash vites ikke, men jeg hadde en vag anelse. Litt utenom det vanlige jeg bærer, så det funket i mitt hode. Endret 13. desember 2011 av Mantoius 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Dette er en bildetråd. Alle innlegg som ikke inneholder bilder blir fjernet, uavhengig av innhold.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg er utrolig lite motebevisst. Men har i løpet av det siste året nå prøvd å friske opp garderoben. Er IT-Tekniker, og vi blir automatisk satt i bås. Men prøver å snu trenden. Skal gi folk et bedre inntrykk av oss teknikere! Har satt sammen noe her. Trenger litt kritikk. Har jeg faila totalt? Sliter litt med å finne antrekk den skjorta mi går til. Forøvrig så hadde det vært supert med tips til forbedringer. 2 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Ny bukse fra Twist, skjorte fra MT, sokker fra Pantherella og Loake Buckingham (som ser utrolig merkelige ut på bildet) på beina. Skal få lagt opp buksa neste år. Skjerf i kasjmir fra Kingcraig. Beklager som vanlig for dårlig bildekvalitet. Skal sørge for gå utendørs neste gang. Endret 18. desember 2011 av lokeland Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Er det her en okey fargekombinasjon? Sløyfen er forøvrig selvknyttet (for første gang) så tar gjerne i mot litt rådgivning på forbedringer der.. Btw, sorry for rææv bildekvalitet, baderomslyset er tydeligvis ikke bestis med mobilen min. Endret 18. desember 2011 av Hvorre™ Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Skjorter fra RL, og skoene som jeg får på posten i morgen er fra Loake. Beste "fit-pic" jeg klarte å få til, så be nice. Er vel kanskje ikke så mange her inne som er så glad i rutete skjorter, men det er værtfall en stor del av garderoben min. Den nederste skjorten har lik fit som den øverste, så orka ikke skifte for å vise begge. 1 Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Dagens overdel. Skjorte fra RL, cardigan fra HM. Kombinert med mørke jeans fra Nudie. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) ... Endret 16. januar 2012 av fkm Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Ny lyseblå OCBD fra PRL. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Kjapt, dårlig bilde av årets antrekk. Ikke dress, fordi jeg rett og slett ikke orker å gå med en for stor dress. Jakka ville uansett blitt hengt av i gangen, så da tenkte jeg like greit å bruke den nye (beryktede) finbuksa i stedet. Ikke noe veldig spennende, kanskje, men det ble etterlyst fitpic av buksa her tidligere. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) ... Endret 16. januar 2012 av fkm 5 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Nyttårsaften. Hmm, buksene er nok litt lange. 2 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 En hyggelig start på det nye året. Hansker fra Chester Jeffries, Burberry London og skjerf (kamelhår) fra Kingcraig. Får snart et par Litchfields, men ser ikke helt nødvendigheten med å legge ut bilde av de... 2 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Endret 6. januar 2012 av -drugiS- 3 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ny parkas, elsker den allerede. MMMM 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Her er vinterskoene mine + de siste kjøpene av pensko. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå