Noburu Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Barbour New Utility: Ikke så slim, men den skal vel heller ikke være det. Greit å få plass til en tykk genser under når gradestokken går mot å være blå. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ikke noe veldig spesielt, men heller spent på meningene deres om marinestriper. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Er ikke typen som poster mye her inne, men har kjøpt meg ny jakke! Jeg jobber innen finans, så det er ikke mange spennede kleskjøp på meg som er verdt å nevne her inne. Det går mest i grå dress, sorte eller brune "pen" sko, og div skjorter. Vel hjemme i sofaen, blir det mye joggis for å si det sånn! Men en vinterjakke må til i disse tider. Fikk en slektning av meg i Canada til å kjøpe en for meg, å shippe til Norge. Totalt 4500kr for hele sulamitten. Endret 11. oktober 2011 av PanserJohan 2 Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Byttet jakke, skal legge den opp i armene, ellers er jeg fornøyd denne gangen. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) . Endret 6. desember 2011 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Barbour Bristol. Glemte å kneppe midterste knappen ser jeg, så det ser litt keitete ut akkurat ved det punktet. Ellers strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) . Endret 27. juli 2014 av Jonas. 2 Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Er ikke typen som poster mye her inne, men har kjøpt meg ny jakke! Jeg jobber innen finans, så det er ikke mange spennede kleskjøp på meg som er verdt å nevne her inne. Det går mest i grå dress, sorte eller brune "pen" sko, og div skjorter. Vel hjemme i sofaen, blir det mye joggis for å si det sånn! Men en vinterjakke må til i disse tider. Fikk en slektning av meg i Canada til å kjøpe en for meg, å shippe til Norge. Totalt 4500kr for hele sulamitten. Kjøpte meg enda en jakke i dag: Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Nye sko fra Allen Edmonds når jeg var i USA + ny parfyme i Tax Free(<3) på Gardermoen. Det ble handlet mer også, men det var mer standard greier som jeg ikke gidder å ta bilde av. Rådenimsbukse fra Levis, noen piqueter fra RL og sånn. 2 Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) *Mine innlegg* Endret 12. oktober 2011 av jespio19 1 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Ny skjorte, slips og blazer. Noe skal kanskje brukes på lørdag så kan slenge opp fitpics da hvis jeg får tid. Edit: roterte bildene rett vei. Endret 13. oktober 2011 av Anti LFC Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Nytt slips fra Eton Endret 14. oktober 2011 av Kavinsky Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Prøvde meg på noen bukser fra Charles Tyrwhitt. Likte stoffene meget godt (den brune er moleskin), men er redd for at leggene kanskje er i videste laget. Skal vurdere å ta de til skredder, men tenkte å høre hva folk her inne mener. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) .. Endret 12. desember 2011 av fkm 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Var en tur til Skottland forrige uke. Selv om de ble solgt praktisk talt overalt, ble det desverre ingen blazer fra Harris Tweed på meg. (Får ta det neste gang) Fikk dog kjøpt meg to skjerf og et slips. Henholdsvis ull, ull og kashmir. Og så denne, da. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ny lang jakke fra Gant. Den er mørk brun. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå