Bebeluv Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Denne måtte jeg bare ha Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Sølvgrå bukser fra ToS Mørkerød v-hals fra ToS Endret 7. januar 2009 av thrice Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Dagens antrekk. Bukse fra Kaporal Skjorta fra Pasquie Random V-genser Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Dagens antrekk. Bukse fra Kaporal Skjorta fra Pasquie Random V-genser Jeg foretrekker snippene innenfor genseren Raste Edit: Fikset litt lysere bilde. Endret 8. januar 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
floww Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 kom over masse digg på salg idag, hadde jeg bare hatt mer penger å bruke atm fikk med meg ny nudie, aj dry selvage for 600,- nå gjelder det bare å gå den inn da Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Acne Max Cash Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Første gang jeg hiver ut bilde av meg selv her. Så her får dere se dagens påkledning fra meg, med yndlingsbuksa mi (Slim-fit fra Insight 51), yndlings ziphooden min (Zoo York) og yndlingslua mi (Fox). Endret 6. september 2010 av KongKake Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Litt ymse frå handletur tidlegare i veka. Sal er dyrt. Genser frå Samsøe Samsøe Genser frå Sand Genser frå Ralph Lauren Bukse frå Hugo Boss Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) regner med solbriller også regnes som antrekk får bare slette det hvis det blir feil.. kjøpte meg ett par Prada Briller til late sommerdager.. ikke 110 % identisk som på bildet, har ikke alt detta kromgreiene på de - alt er bare helsort, og litt anneledes glass, ellers like edit: når jeg sier anneledes glass, mener jeg at de ikke er sånn speilreflex-aktige som de på bildet Endret 11. januar 2009 av OZ-Racing Lenke til kommentar
floww Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 dagens casual skoleantrekk: nudies som jeg posta lengre oppe, a&f skjorte, bruuns bazaar knitgenser litt nærmere look på halsen siden den ikke syns så godt: slenger også med tee fra emilio og en blue print cardigan nylig kjøpt: kommer sikkert til å poste et antrekk med de og snart, cardien er freeeesh bra aktivitet her! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Dagens genser - NN.07 bukse - Fillipa K belte - ToS Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Bedre sent enn aldri. Genser fra Pour. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Genser: Bruuns Bazaar Bukse: Acne Max Cash Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Genser og t-skjorte fra Armani Jeans Belte fra Levis Bukse fra Lee Skal forresten klippe meg snart, noen forslag? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Kjøpte meg en ny ull v-genser i dag. Finner ikke digitalkamera, så er tatt med iphone Den er av merket Cottonfield. Det nederste bildet er av outfitten for dagen. V-genser: 7Camicie Sjorte: Garbo Bukse: Nudie Belte: Tiger Endret 15. januar 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
mesha Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Lenge siden jeg har posta nå: P Syns mangen her har bra smak. Klærne nedfor fikk jeg i dag som jeg bestilte på Ebay. Litt forskjellige stil i forhold til det som har blitt vist her på forumet though;P, men jeg går stort sett med alt så ser bra ut på meg:) 1 Svart langarmet genser 1 Rød t skjorte 1 Rød hettegenser Totalt 550 kr inkl frakt Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Det skal ikke postes innlegg uten bilde (utenom fra moderatorer i moderatorærend) i denne tråden. 3 innlegg er slettet. Det er forøvrig veldig effektiv rapportering fra dere i denne tråden, 9 rapporter i løpet av en time. Det er til stor hjelp. (Så føler jeg meg litt produktiv og) Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Buksen er jeg veldig fornøyd med! Den er slim rundt leggene - noe som gjør at den sitter bra (hater når bukser slenger rundt). - LRG Spark Friction Jean 34". Fikk meg noen nye sko på Fredag, som jeg også er veldig fornøyd med! - Adidas Goodyear OS PERF White/Navy Blue Winter 2008 Skoene anbefales! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Ny genser og bukse. Og første bildet mitt her. Lenke til kommentar
Purada Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 På shopping i Oslo sist helg, har desverre ikke bilder av alt enda. Men her ivertfall Dior Homme jeansa og Prada lommeboka jeg kjøpte : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå