Armador Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) takk Endret 27. mai 2011 av Håk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Alltid herlig å åpne postkassa og finne en veske: Den fremstår en del mørkere i virkeligheten. Hadde dessverre ikke store muligheter for å ta gode bilder halv 3 om natten. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Dress i suspekt kvalitet fra Thailand, men måtte ha bukse med side-straps som jeg har lett etter i en evighet, så fikk en skredder til å fikse det. Skjorte fra These Glory Days. Slips fra Tiebar. Ermene på jakken er ca 0,5 cm for lange. Edit: Fikk bilde fra festlighetene. Tørklet er på styr, og jeg ser buksen er litt trang, men jeg har hendene i begge lommene. Utover det har jeg ikke flere dårlige unnskyldninger. Endret 28. mai 2011 av thrice Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Konfirmasjon Det blåser. følgelig ser dressen for stor ut og håret like så. Forventet slakt: Klokka. For stor og "ikke pen. Slipset. Knyttet "feil" og "ikke pent". Jeg likte det Endret 29. mai 2011 av Mantoius Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Et antrekk jeg kjørte her om dagen. Litt feil farge på skjorten kanskje, men det får gå! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Noe av det klesrelaterte som ble motatt i gaver i anledning min bursdag. Noen som har erfaringer med strykejernet? Lenke til kommentar
Populært innlegg Kokobananas Skrevet 31. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 31. mai 2011 Hehey, enda en bikini på meg. Går stort sett i arbeidsklær (type maling) om dagene, men denne er nyinnkjøpt, så jeg følte for å ta en liten fotoshoot på verandaen:) Liker den bedre enn den forrige jeg postet, men måtte sy den inn mer enn 10 cm i ryggen for å få den til å funke. Og jeg er fullt klar over at ikke alle har sansen for polkadotter 39 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 New shoes Enkelt og greit. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Sommerbryllup Trenger litt feedback her. Min søster gifter seg om noen uker, og jeg er litt usikker på antrekket. Hun sier selv at hun ikke ønsker noe "black tie", og at farger er å foretrekke siden det er et sommerbryllup. Hva mener dere, blir dette for uformelt? Litt info: - True navy dress fra Frislid. - Skjorte fra Tailorstore - Slips fra thetiebar - Pocketsquare fra thetiebar - Sko fra Barker - Belte ukjent Detaljer i spoiler Bilder av skjortene jeg mottok i dag En kombo jeg drøftet litt i caféen tidligere. Fungerer den fortsatt? Endret 3. juni 2011 av dePt 1 Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Sitter og funderer på antrekket til en samling med jobben jeg skal på. Lurer i den sammenhengen på hvordan dette fungerer? Kræsjer den svarte blazeren helt med brune chinos? Hvilken passer best, lys eller mørk? Og hvordan fungerer komboen med PS og skjorte? Det blå i PSen er så godt som identisk med det blå i skjorten. Håper noen kan komme med tips, og viss det ser helt forferdelig ut så skrik ut! Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Da gjør jeg et nytt forsøk Er det en av disse komboene som fungerer? Evt. uten slips? Beklager at jeg ikke rakk å vaske speilet Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) ... Endret 16. juni 2011 av fkm 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Var i et selskap på sykehjemmet isted hvor farmor holder til. 2 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Nye ting: Endret 27. juli 2014 av Jonas. 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Kommentarer? Skjorten er ikke grå, men hvit og svart vertikalt spripete. Synes selv at dressjakke er litt i det videste laget(er ganske slank). Hva hadde funket av slips og tørkle? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Etter flere uker er endelig beltet mitt fra Equus Leather ferdig, og kan ikke si annet enn at jeg er kjempefornøyd. God service har de også. Endret 30. november 2011 av lokeland 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 139,- på Fretex. Ikke feil pris i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå