hvorre Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Aaalt for lenge siden jeg har postet noe her... Dagens vårlige: Lenke til kommentar
Jules Winnfield Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Våren er kommet for fullt <3 Det feires med nye klær. Sebago Docksides En superbillig kjole fra H&M Jakke fra Isabel Marant Étoile Endret 30. april 2011 av Jules Winnfield Lenke til kommentar
geil Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hyggelig med sommerlig vær PRL skjorte, Acne Max hvite jeans og belte i semsket skinn fra G.Øye Loafers fra Liverpool Lenke til kommentar
Sprezzatura Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Litt i seineste laget med dette antrekket, men ble brukt før våren kom til denne delen av landet. Ser at jeg kunne tucket skjorten litt bedre, og på føttene er det et par brune Herring Shakespeare. Edit: Mtp at våren er kommet, hiver jeg opp dagens anntrekk også. Endret 19. april 2011 av Sprezzatura Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Burde vel hatt noen loafers til så lyse chinos, men det har jag altså ikke. Kræsjer det helt med de brune dobbelmonksene? Setter pris på kommentarer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hvite bukse y'all. På tide med litt sommer nå. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ikke noe nytt, men bedre å poste enn å ikke poste? Re-make fra lørdag/søndag. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Antrekk i går: Skjorte fra jean paul. Slips fra profuomo. Blazer fra Mario conti uomo. Jeans fra Tiger of sweeden. Måtte invistere i jeansa nå i helgen, og er meget fornøyd med passformen på den. Var egentlig tenkt å kjøre beige chinos til dette antrekket, men bare måtte tre på meg nyjeansen Endret 21. april 2011 av Mantoius Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Litt nye klær og et antrekk. Genseren er fra Filippa K. Mano plims, Zara loafers, Zara shorts og de tredje tøyskoene er fra HM. Beklager for dårlig kvalitet, tok bildene kl. 5 om morgenen så det var ikke aktuelt å ta dem ute. Endret 23. april 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
August. Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Bag kjøpt på en second hand butikk i Købenahvn. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Ut en ettermiddag på bytur! 2 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Sovjetisk GP-5 gassmaske.Her har vi et stykke snadder mine damer og herrer, denne herligheten kan brukes til alle anledninger enten det er ditt barns bursdag, begravelse eller en annen festlig severdighet. Endret 3. august 2015 av medlem-173043 5 Lenke til kommentar
DBM Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Edit: Da sier vi spoiler, da. Endret 25. april 2011 av DBM Lenke til kommentar
dePt Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Tassel Loafers fra La Botterie du Petit Cordonnier Påskeferien ble tilbrakt i Nice hvor madammen studerer for tiden. Det er ikke noe problem å finne skobutikker i Nice, men de ferreste har et utvalg som inneholder stort annet enn spisse italienske sko. Jeg fant dog en liten skobutikk med en svært hyggelig og imøtekommende franskmann ved navn Max Estin bak disken. Endte opp med et par tassel loafers produsert under hans eget merke "La Botterie du Petit Cordonnier". Som fritt oversatt blir noe sånt som "Den lille skomakerens skoutslag". Bildene er klikkbare for høyere oppløsning Til informasjon har skoene skinnsåle, men den tok jeg vist ikke bilde av. For de av dere som snakker fransk kan et intervju med Max Estin sees her: http://www.youtube.com/watch?v=71nT-o6kmSc Jeg fant også strømper som kan benyttes på lengre gåturer. Endret 27. april 2011 av dePt 2 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Loake Lord 2 kjøpt brukt fra eBay. Endret 28. april 2011 av KongKake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå