Gå til innhold

Bildetråd, dine klesplagg og antrekk, nytt og gammelt! (PS: Kommentarer skal i kommentartråden!)

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aight. Ikke helt sikker på jakka, jeg må innrømme det. Den ser i overkant kort ut. Vet ikke helt om jeg angrer på kjøpet enda, men men. Jeg lar dere avgjøre :p Buksene fikk en litt dårlig oppbrett så se bort fra det.

post-160412-0-52993400-1301916354_thumb.jpg

post-160412-0-45969400-1301916373_thumb.jpg

Jakke og genser fra J.Lindeberg

Bukser fra Filippa K

Skoene er Arlingtons

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke lett å finne pene damesko i min størrelse, så når jeg plutselig snubler over et par på UFF i str 2 som sitter perfekt på foten, ser ut til å være nesten ubrukt, har behagelig hælhøyde og er i ekte skinn (til og med sålen, hurra)... Ja, da slår man til :) 95 kroner.

23wqvz6.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kjeder meg og var nettopp å kjøpte noe stasj, så bare dro fram speilrefleksen for å samtidig få testa ut photoshop på nye macen :)

Mobilveske fra Sandqvist

mobilveske1.jpg

Skjorte fra carlings

skjortecarlings.jpg

Kombinert

(drit i buksa for anledningen)

skjorteveske.jpg

Gikk veldig godt i lag. Kanskje omdiskuterte meninger om slik mobilveske, men jeg synes det er ganske kult, men har på en måte "glemt litt av det" når jeg har vært på farten rundt om på butikker. Viktig og fresht tilbehør etter min mening:)

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Da har jeg vært på Carlings å kjøpt klær. Jeg har jo ingen peiling på det. Men slik gikk det:

858193.jpeg

Bukse fra Diesel Industry. 1099kr

858192.jpeg

Skjorte. 99kr (Kosta egentlig 499. Men den var på tilbud til 199, så klarte jeg å prute den til 99)

858191.jpeg

Skinn-jakke. 1499kr

Beklager dårlige bilder. Kameraet streiket, så måtte bruke web-cam :p

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Tja, dette er garantert ikkje alle sin kopp med te, men eg synest i alle fall at det var kjekt å finne ei gammal 501-bukse på loftet. Sidan kneslitasjen er lenger nede enn mine kne, blir det sikkert til at buksa får bli shorts. Meen, eg veit ikkje kor komfortabel eg er med rumpefasongen i slike bukser. Er det ille?

350ly77.jpge12onr.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...