Homme Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Gammelt bilde, men ca. samme antrekket i går: Cardigan fra Zara Skjorte fra ToS Belte fra Versace Jeans fra Dior H. (ikke klokke) Endret 29. november 2008 av Homme Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Henviser til dette bildet. Noen formening om det går an å få det til å funke med et tynt slips til den Cardigan? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 To nye kjøp i dag. Acne Mod Dry Clean og en Gant New Haven cable v-neck av ull, i mørkegrå med en blå og to rød, små striper. Fant ikke bilde, kan ta et i morgen når mobilen min er tilbake. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hate on me! Endret 5. mars 2009 av Homme Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Som jeg lovet, bilde av genseren. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) 2 siste plaggene jeg har kjøpt: Acne max raw Corneliani skjerf Plaggene er mye penere på ekte, men jeg orket ikke ta bilde. Veldig fornøyd med begge kjøpene Endret 2. desember 2008 av snaffle Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Kjøpte en Puma klokke som dette for litt siden, er veldig rå! Har ikke eget bilde, sorry... Edit: Folk må laste opp mer bilder Har egentlig ikke så mye å si siden dette er det eneste bildet mitt, men.... Endret 4. desember 2008 av The Fox Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Gårsdagens og dagens enkle kveldsantrekk. Endret 5. mars 2009 av Homme Lenke til kommentar
mesha Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Mitt antrekk jeg hadde på i går kveld. Tenkte det var på tide å kjøpe noe nytt siden det er en stund siden sist jeg har handlet klær. Må si jeg var fornøyd hva jeg fikk for pengene ettersom jeg hadde ganske lite penger;P Svart slips på HM for 99 kr Hvit skjorte på Dressmann for 179 kr Her er klokkesamlingen min: Helt til høyre er den klokken jeg bruker på bildet - bruker på casual stil Klokken ved siden av er den retro klokken jeg kjøpte på Ebay - bruker på hip hop stil Tredje klokken fra høyre, Puma, - i formell sammenheng Helt til venstre er den samme klokken som kl nr 2. - litt misfarging på klokken : / Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Kjøpte meg ny bukse i dag, Acne Max New Shaved: Kan forresten sikkert slenge opp et bilde jeg har tatt selv ved en senere anledning, orker ikke det nå Endret 10. desember 2008 av JohnnyBooy Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nyeste klærne mine. Ziphood fra Carlings Bukse fra !Solid Pique fra H&M, mørkelilla. Dårlig kvalitet, klar over det. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Julaften 2007: suit.bmp Mørkeblå dress Lyseblå skjorte, Lacoste Slips, Paul Smith Vurderer faktisk noe nokså identisk i år. Endret 21. desember 2008 av hansjqrg1 Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Behagelige greier. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Julebesøk hos farmor Bukse - Mario Conti Cardigan - H&M Skjorte - Mexx Slips - Santi Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Dagens juleantrekk. Skjorte m/slips Cardigan som jeg kjøpte idag faktisk som jeg kjøpte på Volt som er ifra These Glory Days. Kostet 1400 kr. Så dressbukse som jeg skal ha. Endret 24. desember 2008 av Raste Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Dagens juleantrekk Dressbukse og vest arvet av bestefar. Merket er Conzul, meget pen og behagelig, noe mer vet jeg ikke om den. Skjorte fra Matinique, med mansjettknapper fra Bertoni. Slips og belte fra Santi. God jul! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Jeg har skrevet på hvor plaggene er kjøpt og prisen for å følge førsteposten. Bilde 1: V-hals fra ToS, Tiger of Sweden. 1000,- 100%ull Belte fra Boss, S&S. 900,- Acne rådenim, S&S 1100,- Bilde 2: Filippa K genser, S&S. 1100,- 65% merino ull 25%bomull Bilde 3: Filippa K cardigan, S&S. 1100?,- 100% merinoull Filippa K tee, S&S. Orket ikke skrive opp bukse og belte på alle siden jeg hadde på meg det samme på alle bildene. Tok bildene i en fei og orket ikke bytte hele antrekket. Og ja, jeg vet kvaliteten på bildene er dårlige, men jeg komprimerte dem ganske kraftig for at de ikke skulle bruke så lang tid på å lastes opp. Kan legge ut bedre om det er ønskelig. Endret 7. januar 2009 av snaffle Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Orker ikke rote frem kamera nå, men det er denne: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå