ertestuing Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Ny blazer... Endret 28. februar 2012 av ertestuing Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Var i bursdag til min fars kone i går: Ignorer håret; det er et kjent katastrofeområde, og frisørtime er på bestillingsblokken. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ble en ny genser som en gave for at jeg sto på oppkjøringa i dag. Genseren er fra Morris. Noen vil kanskje slakte skjortefargen, men det får bare gå Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Bildekvalitetsfeen var borte. edit: det så ut som om det var vanskelig å se hvilke plagg som vises, så vi skriver det ned og T-skjorte Genser Bukse Sko Klokke (forøvrig med reim) Jakke Skjerf Hansker Belte Endret 28. februar 2011 av Noburu Lenke til kommentar
Populært innlegg fkm Skrevet 28. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. februar 2011 Nytt antrekk: 15 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 På tide å få denne inn i mine innlegg igjen. Prøvde meg på å ta bilder uten blitz, men da ble jo ISO-verdien relativt høy og dette kameraet er ikke så veldig glad i høye ISO-verdier, så blir jo litt støy her. Orker heller ikke å ta et nytt bilde fordi buksene la seg litt rart på nederste bildet, og jeg hadde brettet opp skjorten litt, så det ser litt rart ut under jakken. Nok prat. Barbour, Acne, Morris, Sebago og bag fra RL. 1 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Nå er det en stund siden jeg sist postet her. I det følgende kommer litt godt og blandet med varierende kvalitet: Endret 2. mars 2011 av SLIguy 1 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 rart perspektiv, I know - men det er i det minste SLR-kvalitet 1 Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Nye vårsko fra Selected. Beklager dårlig bildekvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Pusset skoene her forleden med en krem i mørk burgunder og er godt fornøyd med utseendet nå, minner mer om de tidligere skoene mine. Er dog usikker på lissene, syns de heller burde være svarte eller i det minste mørkere. Finnes det noen 'regler' for dette, eller er det bare en smakssak? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Var i Stavanger på tirsdag, fikk skaffet meg noen nye plagg. Svart bd-skjorte i denim fra Sub, kjøpt på Carlings. Olivengrønn henley fra Poco Loco, kjøpt på Carlings. Lilla skjortesak med brystlomme og 'stjernemønster' fra Johnny Leave Home, kjøpt på Urban. Fin festival/sommerskjorte. Lilla v-hals fra Volcom, kjøpt på Urban. Prøv å la vær å kommentere på skjorta, for en gangs skyld, det er en casual billigsak fra HM. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Brand new shoes from lacoste Lenke til kommentar
Nash Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Nye chinos (bildene er tatt fra forskjellige tider, derfor er ikke teppet på det andre) "" Endret 25. mars 2011 av Nash Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Ny cardigan fra Acne idag, beklager for dårlig bildekvalitet Lenke til kommentar
sim Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Nye sko! Beklager tildels lite oppfinnsomme vinkler på bildene. Jeg er lat og lite trent i foto av sko . Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Skittent og rart vinklet speil, I know.. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Måtte ha ny jakke så da ble det en slik, bare svart. Har ikke noe bilde av den på, siden jeg har gammel iPhone med bedritent kamera... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Noen som kjenner til merket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå