Schjellin Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Nettopp hentet min nye jakke, en Barbour Liddesdale. Men lurer på hva dere mener om hvordan den sitter, om den eventuelt er for lang. Beklager dårlig bildekvalitet. Endret 10. februar 2011 av Schjellin Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) MoV-approved? Endret 11. februar 2011 av Noburu Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Ny reim. Og denne har vi aldri sett før! Edit: Rusa på lærduft! Endret 14. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Kombinert fit-pic og antrekk. Endret 27. juli 2014 av Jonas. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Ikke de store greiene, men det ble tre skjorter fra Bertoni, en sløyfe og to lommetørkler. Endret 15. februar 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Nye jeans! Cheap Monday Five. Jeg vet de bør legges opp, og det skal de så fort jeg har vasket dem første gang og fått kontaktet det familiemedlemmet som er best på det. Regner også med at noen vil si de er for løse rundt leggene, men husk at de ser krøllete ut der nå pga. stivt stoff og lengden, pluss at de krymper opp til 5% i vask. EDIT: Ser også at det ble litt fucka med t-skjorte og pose, men det skylder at jeg bøyer meg fremover for å ta bildet. Endret 15. februar 2011 av KongKake Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Dagens antrekk. Er litt usikker på om skjorten ville passe, men tok en sjans i dag. Har nok brettet opp armene litt for fort etter det jeg kan se, og samtidig så har kragen på ene siden dettet litt ut. Utenom det, hva syns dere? Endret 16. februar 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Min nye Barbour Bristol, kjøpt i london. Noen skjorter fra Turnbull and Asser og Charles Thyrwitt Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Nye sko og sokker 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Nye kjøp i dag. Beklager dårlige bilder, men en 2G iPhone er det eneste jeg har som "kamera" fortiden. Fra venstre. En mørkegrønn lammeull v-hans, mørkegrå kashmir genser, grønn kashmir half-zip (bursdagsgave til pappa). To sløyfer. Tok noen forsøk, men fikk til noe jeg ser på som en grei sløyfe. Skjorten er dog ikke veldig "sløyfevennlig", men det gikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Skjorte på salg + slips, Volt Drammen (). Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Fant noen bilder av den nye dressen min på Facebook. Er kanskje ikke de beste bildene, men man får i det minste sett litt. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Endret 20. februar 2011 av El Matador Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Nye innkjøp satt sammen til diverse antrekk. Det venstre jakkeermet på øverste bilde skled for langt ned, så bare overse genseren som stikker ut. Skjorte: Eton Genser: Polo Ralph Lauren Blazer: Tiger of Sweden Bukse: Oscar Jacobson Sko: Crockett & Jones Skjorte: Eton Bukse: These Glory Days Endret 21. februar 2011 av -drugiS- Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Den sitter bra oppe, men den skal en tur til skredderen. Edit: La til et bilde. Endret 22. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Bebeluv prøver seg på noe "nytt" Bilder av frakkene. "Dressfrakken" så den er litt større slik at jeg får dressene mine under den. Mens denne bruker jeg til vanlig, og er uberslim. Endret 22. februar 2011 av Bebeluv 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Gårsdagens autfeit: (mobilkamera skrur opp kontrasten noe jævlig) Buksa er litt lang, men de hadde ikke noe kortere i som passa i livet. Alt er egentlig ganske nytt. Siste innkjøp var beltet. Endret 22. februar 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Tulle vm i haven til en kompis i morgen. Tenkte å kjøre på med litt "gammel" stil. Ikke så lett å se på bildet med den er en mørk grønn cordfløyels nikkers. Kommer nok til å gå med en gammel anorakk over, men den har jeg ikke her. Vet at mamma har noen gamle luer også så kan se om jeg finner det, sånne fra skiforeningen på 70tallet feks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå