Pinup Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Her er litt fitpics. Fant ikke skjørtet mitt bl.a., men det får så være. Jeansleggings og en halv singlet fra HM Strikket topp, sommerbukse og skoletter (hater det ordet) fra HM Strikket topp og bukse fra HM Topp fra HM, ser at bh-valget ble litt ubeleilig Vårjakke, singlet og bukse fra HM (samme bukse som på bilde 3) Endret 23. januar 2011 av Pinup 3 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) ... Endret 28. august 2011 av Nash Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Her er hva jeg har kjøpt de siste ukene. Øverst fra venstre: Quilted jakke fra Urban Outfitters, PRL Oxford button down skjorte, Eton skjorte, Tiger of Sweden skjorte. Nederst fra venstre: Magnanni Double Monk, NN07 chinos, PRL genser, NN07 kabelstrikk genser, Zara v-hals genser. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fikk pakke fra statene idag: Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Halla! Kjøpt meg nytt telt! Beltet mitt går ca der den røde streken er Tror den må returneres ja Endret 26. januar 2011 av Sir-Andy 3 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Kjøpte ny frakk og skjerf i dag: Ser forøvrig at speilet burde ha blitt vaska, ikke masse flekker på frakken. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Blazer fra Sir of Sweden kjøpt på Fretex for utrolige 20 kr Lurer på om det er tweed, er i alle fall ganske grov ull. Edit: Borte. Endret 5. februar 2011 av ertestuing Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Kjøpte meg ny Hugo Boss dress i dag. Buksen ser litt lengre ut enn den egentlig er. Glemte å dra den opp, og en ubrukelig pose hjalp ikke akkurat så mye. Litt dumt å holde armene bak ryggen, men ermene passer bra. Edit: Link til dressen Edit2: legger ut nytt bilde senere. Endret 2. februar 2011 av OlavF Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Lenge siden jeg har postet noen bilder. Så her kommer et casual antrekk. Vet det er elendig bilder osv, men måtte rekke bussen. Endret 2. februar 2011 av Bebeluv Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Legger ut nye bilder av dressen. Litt bedre bilder enn sist. Buksen må legges opp litt, så dropper bilde av den. Endret 3. februar 2011 av OlavF Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Helgens antrekk, har ikke tid til å poste det senere. Vet det er dårlig kvalitet osv osv, men trenger tråden i mine innlegg igjen. Endret 3. februar 2011 av SML Lenke til kommentar
geil Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Litt diverse nytt. Jakke fra Oscar Jacobson: Dårlig bilde, men hadde ikke noe sted med fornuftig belysning til å bruke selvutløseren, så får ikke et godt inntrykk av passformen Skjorte fra Stenströms og slips fra Oscar Jacobson: Slipsknuten ser uproporsjonalt stor ut pga 16mm objektiv Skjerf fra Oscar Jacobson: Enda et skjerf fra Oscar Jacobson: Endret 3. februar 2011 av geil Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Navy kardigan fra Filippa K Bukse i ull fra Bruuns Bazaar Sko fra Zara 2 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Bilde fra gårsdagens ball: Jeg vet at buksa må legges opp, men si gjerne hva dere mener ut over det. Endret 5. februar 2011 av Haawy Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har i grunn særdeles liten peiling på klær, stil etc. Har de siste årene hatt med meg konsultasjon i form av min samboer når klær skal kjøpes inn. Å bli mer selvstendig på innkjøp av klær og sko er noe jeg skal jobbe mot fremover nå. Tok en sjanse og kjøpte noen nye sko som er en helt annen retning enn det jeg vanligvis loffer rundt i. Riktignok ikke noe fancy dyrt merke som jeg har fått inntrykk av at de fleste her inne foretrekker. Kjøpt på Jack & Jones, faktisk. Spent på å høre hva andre med litt mer peiling enn meg har og si 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Lommebok fra Richard James, kjøpt hos Malford of London. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Diverse nytt.Kom på til sammen litt under 1300,- Endret 27. juli 2014 av Jonas. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Skjorte fra MT, (latterlig tynn) genser fra ASOS og slips fra The Tie Bar. Endret 12. oktober 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå