Atmosphere Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ny skjorte fra Moderntailor. Bestilte denne som en prøveskjorte, er ganske fornøyd, men skal gjøre litt småforandringer før jeg bestille flere. Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Presterte endelig å føle meg litt kul... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Nye sko. Byttet disse i de forrige jeg hadde grunnet at sømmen gikk opp på høyreskoen. De nye må bli "nest best", hadde en småharry logo stemplet inn i siden, men fornøyd likevel. Og så ny cardigan fra TGD. Ser litt slaskete ut på bildet men syns den sitter godt allikevel. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Ingen av bildene som ble tatt fikk armene på skjorten til å se normal ut. Stoffet er ganske tykt, så det har selvfølgelig foldet seg litt teit på bildet. Venstre mansjett er en smule større enn høyre for å gjøre plass til klokka - det var ingen dum ting. Salg på ASOS. XXS Edit: Glemte å stappe skjorten ned i buksen. Endret 10. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Lurte på om dere er enige i at denne fargekombinasjonen ble en smule blass, eller om det er noe man kan gå i. Edit: Og jada, bare hate på PRL-logoen. Logoflash osv lol... Endret 12. januar 2011 av -drugiS- Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) . Endret 9. desember 2012 av Jonas. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Salg er alltid kjekt! Lenke til kommentar
feggy Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 På skolen i dag Be gentle. Buksen er forresten litt for lang, og ermene på skjorten litt for stor 5 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Snip Endret 28. desember 2011 av Von-Matterhorn 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ny blazer. Skjorten er stygg, det vet vi. Ser bildet er litt mørkt. 6 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Snip Endret 28. desember 2011 av Von-Matterhorn Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Siden dere som vanligvis vanker her ikke er så glad i sko som det her, gidder jeg ikke å legge inne alle bildene her også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Tid for slakting folkens, fyr løs.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Litt dagsnytt og noe litt eldre. Venstre til høyre: Skjorte, HM. Cardigan, TGD. V-hals, Boys of Europe. Jeans, Nudie. Og så fant jeg en blazer som falt i smak! Digger fargen. Kjøpt på Stanleys eller hva det var. Halv pris. Fitpics. Noen har jeg skrudd opp kontrasten på, dårlige lysforhold i leiligheten nå på kveldstid. Jeg er iallefall fornøyd. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) hehe Endret 27. mai 2011 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
ranvier Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Jah, så var det vel på tide å debutere i bildetråden. Gikk til innkjøp av to nye skjorter i dag, en fra Tiger og en fra PRL. ToS-skjorte: Er i utgangspunktet skeptisk til skjorter med med mye mønster, men er ute etter å bringe litt farge inn i klesskapet igjen, og da landet jeg på denne. Fargene er helt feil, og mine evner i photoshop begrenser seg stort sett til.. Ja, hva enn som er enklere enn justering av fargebalanse. Er klar over at det kan se ut som om den er litt lang i armene pga. hvordan skjorten bretter seg på venstrearmen, men den er virkelig ikke det. Random outfit under er Acne jeans og en J.Lindeberg genser. PRL-skjorte: Slim-fit i jeans-aktig bomull-ting. Egentlig ikke så veldig mye mer å si. Har to andre OBD-skjorter fra PRL, en i lyseblå "microchecks" og en i striper. Det er disse to skjortene jeg bruker desidert mest. Tenkte meg ikke om to ganger når jeg fant denne i min størrelse. Random outfit er Filippa raw denim jeans og en kasjmir v-hals fra the Monaco Cashmere Collection. Ble gledelig overrasket.. .. da jeg kom hjem og fant en hentelapp fra posten. Ny hverdags-bag/koffert/messengerbag-lignende bæresak. Takk til hvem enn det var som først linket til Filson på dette forumet. Jeg er meget fornøyd, selv om jeg bestilte i brun og fikk tan.. Spent på å høre hva dere sier. Tar gjerne imot tips til hvordan jeg kan få litt mer farger inn i garderoben, jeg er litt pyse på den fronten .. Endret 21. januar 2011 av ranvier Lenke til kommentar
geil Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Sokker! Plukka med meg to par fra Duchamp fra salget på Ferner. Kjøpte en skjorte og, den får jeg poste senere. edit:hvitbalanse Endret 21. januar 2011 av geil Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Utvalgte plagg fra årets første bestilling fra HM Fitpics kan komme om ønskelig Vårjakke fra HM Canvasveske fra HM Skjørt i mokkaimitasjon fra HM Singlet fra HM Topp fra HM Sommerbukse fra HM, bretten nederst på buksen er litt større enn på bildet Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Har ikke postet noen bilder av det jeg har kjøpt meg i det siste. Så her kommer noen bilder av det jeg har kjøpt de siste ukene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå