Noburu Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nye sko: Genseren er mørk grønn, ikke grå som den ser ut på bildet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Ny trenchcoat! Endret 7. desember 2010 av Raste Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fikk denne i posten i dag: Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Helt enkelt antrekk. Hettejakke: H&M Singlet: H&M Chinos: WinWin Cap: New Era Sneakers: Nike Bare for å vise at de virkelig matcher. Og hattebremmen matcher hettejakken Forresten, denne komboen ville kunne virke greit for å binde sammen et antrekk, am I right ? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Borte Endret 3. januar 2011 av AnewZ 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Poster nesten aldri antrekk her, så hvorfor ikke gjøre det når man først er hjemmme fra skolen og ikke har noe å annet gjøre (vet ikke helt om et sånt bilde er nødvendig, men ser at noen har det med, så hvorfor ikke) eeehe, litt skitne og ubørstet Klokka: Skjorte fra Tommy Hilfiger Genser fra Sand Bukse fra NN.07 Sko fra Sebago Edit: typo Endret 10. desember 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ute etter kommentarer på størrelsen, den kjennes/ser litt liten ut. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Ny blazer og nytt skjerf. Blazeren trenger justeringer, men det får vente til etter jul. Litt synd den var så kort (forbannede trend), men da er jeg vel "moteriktig". V-hals i merino. I XS. Jeg sliter litt med å godta at den er i XS for den er jo faen meg lagd for 2 meter høye gutter, ikke 1.73 høye gutter. Sitter ikke pent, men er ikke lett å finne en v-hals som er kort nok. Dumt å fryse i kulda! Endret 10. desember 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Har akkurat kjøpt RM williams comfort craftsman, brown suede med blaxland såle. Venter på at de skal sende de fra Australia, men har noen bilder så dere kan se hvordan de ser ut. Er lærsåle på disse, men bestile med gummisåle som ser slik ut. Endret 11. desember 2010 av Rankiz Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Handlet strikkegensere i dag. Begge to er i ull/kasjmir-blanding. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Kikket litt innom asos.com bare for å titte, og det ble noen klær på meg. Ble også kjede, belter og litt andre enkle ting som ikke er helt vits å ta med. Endret 16. desember 2010 av Raste Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Julegave fra kona: Fikk også ei helsvart skjorte, men 1) jeg gadd ikke å dra den på meg i dag morges og 2) det vil stort sett bare bli et par sammenhenger jeg bruker den i, og der gjelder ikke de samme bekledningsreglene som ellers. Endret 17. desember 2010 av henrikwl Lenke til kommentar
geil Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Yay or nay til julebord? Skopussen kom dårlig frem og bildet var litt håpløst i det hele tatt, men måtte gå fort. Edit: Nytt slips Endret 17. desember 2010 av geil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Nye boots Eurosko: Ny skjorte fra Carlings: Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) edit:? Endret 26. desember 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Var en tur på Bertoni og endte opp med to skjorter og en sløyfe til en hyggelig pris. Skal bruke den hvite skjorten og sløyfen sammen med en navy dress på et juleball, men er usikker på hvilket av lommetørklene jeg skal bruke. Tror egentlig det blir penest med det lyse, men det oransje kan muligens fungere bra det også. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Var på Høyer i Stavanger i dag: Begge plaggene er fra Sand. Jeg har tidligere ytret mine motforestillinger mot cordfløyel, og måtte i dag innse at de satte seg på tvers i halsen da jeg prøvde den buksa der. Fitpic kommer muligens etter hvert. Edit: fitpic! Ok, fargene ble ikke litt bedre en gang. Men passformen er etter mitt vett kurant. Buksa sitter tettere enn hva jeg er vant til, men kona sier jeg ser mindre gubbete ut så da er det vel greit tenker jeg. Endret 20. desember 2010 av henrikwl Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Ekstremt crappy bildekvalitet, men har ikke noe bedre kamera tilgjengelig. Mørkeblå dress fra Ricco Vero, skjorte og sløyfe fra Bertoni. Har foreløpig bare et par sorte, spisse sko, men jeg skal nok etter hvert gå til anskaffelse av et par brune brogues. Hadde dårlig tid, så PS'en ble bare stappet nedi lommen, og sløyfeknuten ble justert senere. Edit: Borte. Endret 21. desember 2010 av ertestuing 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå