fkm Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) .. Endret 25. januar 2011 av fkm Lenke til kommentar
Populært innlegg Dorian Gray Skrevet 26. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 26. november 2010 Nytt byantrekk. GREEN MAN 12 Lenke til kommentar
depeche Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Tenkte å bestille dette fra Ralph Lauren salg Gjorde om litt. Kommer på ca 2500kr ink frakt, moms, og toll. Endret 26. november 2010 av depeche Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Kjøpte kjoler på H&M for litt siden. Tenkte de kunne passe fint til festsesongen som vi er på vei inn i. Vet de ligner ganske mye på hverandre, men jeg har en søster som også skulle ha kjole, så vi kommer nok til å bytte litt på... Lenke til kommentar
geil Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Genser: Nani Bon fra Ferner Jacobsen Skjorte: Ermenegildo Zegna fra Ferner Jacobsen Hansker: Fra Hanske- Hallén Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Tenkte jeg skulle bestille disse skjortene. Endret 27. november 2010 av Rankiz Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Jeg har vært dårlig med å poste nye klær, men tar med det siste kjøpet Chinos: Endret 27. november 2010 av Raste Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Nye ting!Skjorte fra Charles Tyrwhitt, denne er lyseblå, kjøpte en i hvit også.Jeans fra Burberry.Belte fra Zara.Boots fra Kurt Geiger.Close-up av bootsene. Hadde visst kommet litt skitt på dem, det er borte nå Endret 27. juli 2014 av Jonas. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Ny jakke. Hva synes folket? Endret 28. november 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Nye bukser på vei Sikkert noen som vil whine om at det kun er et produktbilde, ikke fit-pic og alt det der, men haters får bare hate for seg selv. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Favoritt jakken min Det er ei Bergans Tysnes fleecejakke kostet 700 kr på Sport1 Endret 5. desember 2010 av AyeAye Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Kveldens julebordantrekk: Dress, skjorte, slips og PS fra Dressmann. Jakken er litt for bred over skuldrene og litt for lang i armene, og dressen er ikke helsvart selv om det ser sånn ut. Den er sort med hvite pinstripes. Slipsknuten. Selvknyttet (dobbel/full) Windsor. Edit: presisering av at det er dress og ikke bukse og blazer. Dårlig lys og middelmådig kamera. Endret 2. desember 2010 av henrikwl Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Filippa K jakke - 2500kr. Fargene kommer dårlig frem. Får kjøpe meg skikkelig lys etterhvert. Filippa K bukse - 1200kr. Brooks Brothers skjorte - ~$90 - litt for stor, har egentlig ikke brukt den noe særlig. Eneste skjorten jeg har tilgjengelig, noe som også gjelder: H&M skinny tie - hundrings. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Ny genser Endret 4. desember 2010 av Rankiz Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Bursdagsgaver Gant(jada, var ikke jeg som valgte merket) Lilla V-hals: utrolig dårlig kamera, er mer lignende denne fargen(klikk) Tissot PRC200: Sort belte: Loake Chatsworth: ettersom de jeg bestilte fra eBay aldri kom, og betalingen ble refundert, fikk jeg dem i gave. Gidder ikke vente til jeg får de, så poster stock photo. Navy polka dot slips: Annet urelatert: Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Fargene er litt off, men lenge siden jeg har postet antrekk her nå. Endret 3. januar 2011 av AnewZ 1 Lenke til kommentar
i93 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Hei. Har lite peiling på klær og mote, og ønsker derfor noen kommentarer på et nyinnkjøpt "antrekk". Alt er kjøpt på Oslo City. Har studentbudsjett så jeg kan ikke ta meg råd til dyre merker. Tweed-blazeren/jakken (?) er kjøpt på H&M for 599 kr. Buksen er fra Jack and Jones (800 kr). Skjerfet er kjøpt på Dressmann for en hundrings. Ønsker tilbakemelding på hva dere synes. - Johan Endret 5. desember 2010 av Møkbook Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Chinos: Dressmann :o Skjorte: Valient Skoe: Vans Vedder på at jeg kommer til å få pes for skovalget. Men det får så være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå