Yavel Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 her er noe av det jeg kjøpte i spania, skal legge ut resten når jeg finner det i den enorme stabelen av klær fargene ble ikke helt som i virkeligheten Lenke til kommentar
SML Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Trenger denne i mine inlegg igjen. Fikk med meg et par navy chinos idag. Fikk også nytt skjerf i posten her om dagen Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Kjøpte en ny genser og en bukse igår. Et noe bedre kamera denne gangen, enn de tidligere gangene. Burde kanskje gjort bildene litt mindre, da.. Menmen Fitpicks: Endret 16. oktober 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Thetiebar.com - 85USD / 500NOK med frakt. 1. Knitted - Latte 2. Knitted - Navy/Pink Stripe 3. Trad Stripe - Navy/Pink 4. Solid Texture - Midnight Navy Endret 16. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jakka som ble diskutert i kaféen; Lenke til kommentar
archanios Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Var ein tur i Asker og Oslo denne helga og kom tilbake med nokre nye innkjøp. Har berre fått teke bilete av skoa til no, men det kjem meir etterkvart. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Første bilder i posten, so be gentle! Og ja, vet at selvutløser bildene er håpløse, men det er fotografen og apparatet også... Knitted Tie - Navy - NN.07 Oxford Button Down - Lyseblå - Peak performance Ull-blazer - Navy - NN.07 Rå-denim - Cheap Monday Klokke - Sinn 556 på Nato strap Skoene er vell godt kjent. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Slengte inn en liten bestilling på thetiebar.com Skal brukes med en mørk navy dress. Lenke til kommentar
jendoriluka Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hei. Ny her, lekt og feilet litt med klær de siste 2 årene. Elendig bildekvalitet, men hvis dere ser noe i det hele tatt, setter jeg pris på kommentarer. Er forresten navy chinos. Kanskje på tide å legge de i skapet frem til våren, men hva skal det erstattes med? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Lønning i dag! Endret 20. oktober 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Litt dårlig kvalitet, iknow, men har verken spesielt bra kamera eller speil tilgjengelig. Ser cardiganen litt for lang ut? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Nokre nye ting; jakke, to bukser og sko som har vore posta her tidligare. Edit: Gjorde eit par innkjøp i dag. Ser at fargane ikkje stemmer heilt. Slipset er ikkje svart, men litt lysare enn det ser ut til og navy, medan ps'en ikkje er fullt så lilla som den ser ut til. Endret 21. oktober 2010 av archanios Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Sko fra Herring Shoes: Lenke til kommentar
nybb Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Min første post med fit pic! Legger også ved et nokså utydelig bilde av skjorta, siden det er umulig å se mønstret i det første bildet. Skjorte: Chaps (200NOK!) Bukse: Navy Dockers Belte: Dockers Sko: Brune seilersko Endret 21. oktober 2010 av nybb Lenke til kommentar
feggy Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Kjøpte meg en bukse i dag edit: på carlings, hvis man skal skrive inn butikk osv. Endret 22. oktober 2010 av feggy Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Testskjorte fra Modern Tailor med button-down krave og perlemorsknapper (som ikke akkurat står i stil til stoffet). 180kr med frakt. Dress fra Bruuns Baazar. Merkelig skeivt opplegg av ermene, men skal få fikset det. Det eneste som mangler er å sy inn ermene, litt på ryggsømmen for å justere litt på skuldrene og midjen på jakka. 3500kr for dressen, 500kr for skredderarbeid hittil. Slipset fra forrige bilde, fra thetiebar.com. Helt fin kvalitet i forhold til prisen på $15. Ikke det beste, men allikevel. Helt greit, ikke overveldende. $8. Ser og føles veldig likt som stoffet skjorta er lagd av - ikke noe å rope hurra for. $8. Håret måtte få en liten gave også. 110kr. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Første fit-pic for min del. Beklager for dårlig bildekvalitet. -Blazer (navy) fra Hugo Boss -Skjorte (slim-fit) fra Burberry -Bukse fra Tiger of Sweden -Belte fra Gant. (-Skoene er ikke med i bildet, men det er et par svarte sko fra Herring Shoes) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) .. Endret 25. januar 2011 av fkm Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Nytt antrekk: -Blazer (navy) fra Gant -Skjorte (slim-fit) fra PRL -Bukse fra Tiger of Sweden -Belte fra Hugo Boss -Sko fra Hugo Boss Endret 22. oktober 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) (Skittent speil og sol var ikke noe god kombo, men det får gå.) Da var testskjorten fra tailorstore ankommet. Ermene var litt lange (og pløsete?). (Cardigan fra Selected) Genser fra Lyle & Scott Skjorte og genser fra These Glory Days. Jakke fra Vailent. Sko fra Bianco Endret 24. oktober 2010 av Sensiw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå