Ajaco Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Dagens antrekk. Poster her for moroskyld egentlig. Gøy med tilbakemelding. Er klar over at bildekvaliteten er dårlig - og skulle gjerne endret det. Men mobilkamera og dårlig lysforhold gjør det sånn. 1 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Gårdagens innkjøp pluss fitpic av jakken Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ny jakke til vinteren fra johnny Love. Kanskje ikke det som blir mest satt pris på her men Skal sies at jakken er gråere i virkeligheten. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er langt ifra innsatt i mote, men liker litt oldschool-look (50-60tallet). Hva synes mote-eliten om dette? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Mobilkameraet mitt blir bare dårligere og dårligere og da er dette resultatet. Sikkert bomma på knappene på jakka Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) .. Endret 25. januar 2011 av fkm 4 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vurderer å kjøpe den skjorta her som en testskjorte fra tailorstore.no Ment for casual/hverdagsbruk. Hva synes folk? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (Kommer til å få pes for disse!) Lenke til kommentar
nybb Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 En liten klespost fra Nybb som for tiden nyter de glade dager i Georgia, USA! Ting er ufattelig billig her, og skal handle mye mer med tiden. Et par ganske mørk brune seilersko. Disse kostet 146 NOK. Et par mørk brune pensko, disse kostet også 146 NOK. Dårlige bilder, jeg vet. Lyset ødelegger på det øverste, og mørket på de nederste. Navy silkeslips, kostet meg 104 NOK. Brunt skinnbelte, kostet meg 151 NOK 3 par beige, og 3 par mørkebrune sokker, totalt 136 NOK. Alt dette til den latterlig sum, 683 kroner, og ikke nok med det denne uka var det spesialuke for de som hadde kort i butiken, og brukte min vertsmors kort, og dermed ble den totale summen 580 NOK! Cheers Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Noe av det jeg har kjøpt i det siste. Beige cashmir-genser fra Ferner Jacobsen Cashmere-serien. Lilla cashmir-genser fra skabo cashmere. Begge 2000 kroner. Rød Ralph Lauren chinos, 1699. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kom to hyggelig pakker i posten i dag. Robert Talbott, Christian Dior, håndlagd x 2 Lenke til kommentar
geil Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Alle menn har naturligvis et sysett Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Uploaded with ImageShack.us Fungerer dette? Ikke la dere distrahere av mitt uryddige rom og merkelig pose (tok bildet med webkameraet), om det er mulig. ^^ (Skulle vi skrive hvor det er fra? Isåfall: Jakke Oasis, bukse Cheap Monday og bluse fra Benetton. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) En stund siden jeg har postet her nå, så her er dagens Endret 27. juli 2014 av Jonas. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Dytta opp enda noen bilder. Ikke noe fancypancy idag. Hvit tskjorte fra... ehm, vet ikke. Hvor som helst. Cardigan fra H&M, og bukse fra Diesel. Sokkene skulle helst ikke vært hvite, dog. Eneste jeg fant idag tidlig. Edit: Fant ut at det var litt teit å sensurere ansiktet mitt... da det krever étt klikk på avataren min for å se hvordan jeg ser ut. Menmen. Noe må jeg jo bruke tiden min på. Mobilkameraet suger sånn, så må endre litt levels, farger og kontrast i photoshop uansett. Endret 11. oktober 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Noen av mine siste kjøp: Peacoat Blazer Sko Litt diverse Ooog en skinnjakke som ikke er like ny Skjønner hvis dere ikke gidder å kommentere på alt, men noe hadde vært greit! Endret 11. oktober 2010 av Haawy Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Kanskje litt annerledes enn det meste annet som er her? Jakken er fra Weekdays, Skjerf & bukse fra Zara, T-skjorte fra Acne og hansker fra H&M. 2 Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Blitt kaldt i Molde. Sko fra dr. Martens, chinos fra JC, cardigan fra Filippa K, skjorte fra H&M, blazer fra H&M, hansker fra H&M. Endret 14. oktober 2010 av olelovold 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå