McBitch Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Lindeberg genser (eller hva jeg skal kalle det) Slim-fit t-skjorte fra Selected Smykket funnet under rydding DC-belte funnet under rydding Diesel bukse. Lenke til kommentar
floww Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 tråden er skikkelig aktiv nå bare enkelt hverdagsklær til skolen++ casual street: lyle&scott pique, lindeberg belte på replay jeans, dolce&gabbana klokke og supra muska skytops. fordi skytopsa ser så mørke og utydelige ut på første bildet Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Jakken fra Matinique Silkesjerf fra Eon Endret 5. mars 2009 av Homme Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Dagens uformelle forretnigsmiddag-antrekk. Tok i bilde da jeg hadde antrekket på, så bilde er gammelt, men plaggene like Bukse og waiscoat fra Tiger Skjorte fra RL Black Label Tørkle fra Gucci I tillegg: Mansjettknapper i gull og sort onyx Brun kashmerefrakk fra Michael Bastian Endret 5. mars 2009 av Homme Lenke til kommentar
floww Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 enda et casualenkelt antrekk bläck skjorte over en nomis T, og cheap monday jeans Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Kjøpte en ny Filippa K tee i dag Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Måtte kjøpe meg nye sko før jeg dro til England natt til Fredag. Så valget falt på Nike Shox Medallion skoene. Disse er litt annerledes enn NZ, ikke så svære, men dem er digge Kjøpte dem på DNA og betalte vel 1599 om jeg ikke husker feil. Endret 23. oktober 2008 av Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Så her er de andre klærne jeg kjøpte før og i England. Selected Genser - Jack & Jones (Norge) YvesSaintLaurent T-skjorte - Kjøpt i England YvesSaintLaurent T-Skjorte - Kjøpt i England Cardigan genser - Kjøpt på Blue-Inc i England. Trenings T-Skjorte - Manchester United @ Kjøpt på Megastore på Old Trafford Det var det Endret 23. oktober 2008 av Raste Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Har fått kjøpt meg dunjakke nå. Jean Paul, er utrolig deilig å gå med Lenke til kommentar
floww Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 poster to helt forskjellige antrekk nå vanlig streetwear fordi jeg er glad i skinnjakker mørke jeans, hvit singlet, grå ziphood fra vailent og svart skinnjakke kjøpte en knit cardigan nylig, filippa k. bare har en random T fra selected under. lyset var litt dårlig så her ser dere hvordan fargen egentlig er på den: http://ns1.revolveclothing.com/images/p/v/FILI-MO17_V2.jpg folk må poste mer her! Lenke til kommentar
mesha Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Har kjøpt to nye klokker jeg tenkte jeg skulle vise frem. Jeg vet at dette er bildetråd om klesplagg og antrekk, men jeg tenkte at tilbehør er nesten vel så viktig. Hvis det skulle absolutt være upassende bilder så slett vel;P 2 like klokker fra Ebay (svart og hvit farge) Pris: 5 dollar a piece Merke: vet ikke, men det er hvertfall retro:D Tenkte å matche den hvite klokken med min Adidas track top, har flere track tops though! Gjerne comments please: ) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Dagens pick-ups: Skjorte fra Pasqui, 1299,- Vinyler: Jay-Z - American Gangster (Acapella) Papoose - Fitted hat low og Stylin on ya Gym Class Heroes - Cupids Chokehold (solar remix) Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Dette var det jeg hadde på meg i dag: Hvit, enkel Just Cavalli v-hals-t-skjorte Sort Diesel belte Lyse Cavalli jeans Fossil kjede Endret 17. april 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
mesha Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Mitt antrekk i dag på skolen; Svart/m hvite striper track top - aner ikke pris, fant den liggende hjemme;P T-skjorte fra Akademiks - 249 kr Burde brukt hvit klokke i dag, men er litt skitten etter en heftig Halloween aften. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Kjøpte to nye plagg idag. En cardigan og en pysjamas-bukse. Begge plaggene ble faktisk kjøpt på H&H, de har mye bra der for tiden må jeg si. Cardigan med sjalskrage og dobbeltkneppet. Endret 13. november 2008 av Raste Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Føler meg ikke helt gjemme mellom dere stilfulle. Må gjøre noe med stilen min^^ Diesel t-shirt Volcom bukse Wuayra-jakka til fattern Endret 17. november 2008 av Demantios Lenke til kommentar
mesha Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Fikk endelig t skjorta jeg lagte selv Bestilte fra Spreadshirt pris inkl frakt = ca 260 kr Hip-hop aktig t skjorte? Det som var poenget hvertfall;P Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Lyle & Scott Kudo Lenke til kommentar
mesha Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 Ralph Lauren polo XL - kanskje merkelig å blande det merket med hip hop stil, men jeg syns det passet bra, eller hur? Kidrobot Robot Head Hoddie XL Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 Alright, dagens: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå