Freqtal Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Etter å ha lurket litt rundt her i MoV i det siste, og etter å ha innsett at det å bare ha én skikkelig bukse å bruke ble litt lite, tenkte jeg det var på tidet å handle litt. Så legger ved noen bilder for å kanskje få litt innspill, om noen gidder å kommentere på så mange bilder. (Skippet å skrive hva alt er og hvor fra, da hadde innlegget blitt gigantisk. Bare til å spørre om noen skulle lure.) Jeg har sikkert verdens tynneste bein (spesielt legger), så alle bukser blir litt snåle virker det som. Må vel også legge opp samtlige bukser? Sko er også litt random, bytter mellom de svarte og brune seilerskoene, men prøver å få det til å passe sånn noenlunde. Har ikke brukt Sebagoene noe særlig ennå. Burde vel skaffe meg noen flere sko, tips? 3 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Funker dette? "Svake" ruter på chinos og rutete skjorte. Og hvor skal bretten på skjorta være? Over eller under albuen? Noen regler for dette? Endret 16. september 2010 av Haageen Lenke til kommentar
AVF Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Måtte ha noen nye sko nå som det er høst, så bestilte meg disse hos Asos: Endret 17. september 2010 av AndrineF Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) .. Endret 25. januar 2011 av fkm 2 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 The suit. Dressen er fra Bruuns Bazar, skjorte fra Tiger, sko fra Bianco og The Sentry-klokke fra Nixon. 4 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Ny jakke ... Tenkte jeg skulle være lur å ha en vinterjakke i "bakhånd". Plutselig våkner man opp til snø utenfor ... Fargen er marineblå. Bildekvaliteten er rimelig elendig, skylder på Steve Jobs. Endret 19. september 2010 av Jude Quinn Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Litt bedre bilder. Legger ved bilde av en genser jeg kjøpte i samme sleng: Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Fikk denne jakken som gave Også bestilte jeg denne http://www.animalshirts.net/wolfshirts/wolfshirt-moon.jpg Jakken vil nok bli brukt til trening og i hverdagen Endret 20. september 2010 av Overdox Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Kjøpte meg en høstjakke her om dagen, men etter at den var kjøpt ble jeg plutselig usikker på om jeg likte den i det hele tatt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Kjøpte sko på Ebay, kom på ca 400kr med frakt fra USA. Joa, de er slitt osv, men gjør meg ingenting. Gir skoene mer sjarm Puttet bildene i spoiler, de er store Lenke til kommentar
feggy Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Skal kjøpe trench. Må bare ha noen innspill om det passer til meg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Surfet litt etter en tweedjakke på StyleForum, og fant et par slips som jeg bestemte meg for å kjøpe. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Pakke kom i posten idag (gidder ikke resize): Barbour Broad Scarf - Classic Tartan (95 % Merino) Barbour Liddesdale - Navy Sorry for shitty bildekvalitet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Kjøpte meg et par pocket squares, håndlagd av en på SF som bruker pengene til å betale for skole. og en i lilla gingham. Gleder meg til de kommer! Lenke til kommentar
geil Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 V-hals i kasjmir og jakke fra The Player. Samt Timberland Earthkeepers Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nye sko i dag Sebago oxford (I mangel på lys andre steder måtte jeg sette foten på bordet ) Trenger man å impregnere/ gjøre noe annet med sånne sko for at de skal holde seg? Lenke til kommentar
geil Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Sko! Herring Campden Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 En liten runde etter forelesning i dag. Nudie Grim Tim, Raw Denim Dokumentmappe i stort skinn. Veldig greit å ha på skolen når jeg ikke trenger laptop. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ble et par sko til vinteren i dag. Fitpic kan komme om ønskelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Ny vinterjakke: Norrøna Trollveggen + tshirts: Endret 30. september 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå