Noburu Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Hva synes dere om et sånt antrekk til høsten? Og er det greit med brunt belte, selv om det er sorte sko? Jeg tror et sort et ville ha kræsjet mer enn det ville passet inn, egentlig :| Edit: Bilde av skoene. Endret 27. juli 2010 av Noburu Lenke til kommentar
nybb Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) EDIT: Problemer. Må dele posten min i 2. FAEN! Endret 27. juli 2010 av nybb Lenke til kommentar
nybb Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Blir en lang post fra meg nå. Jeg har handlet en del selv, samt fått gaver fra kjæresten min som har vært i USA på språkreise. #1 Sort og enkel shorts fra H&M. Mørk shorts til lyse klær, da jeg ikke har andre mørke shortser, men mye lyse klær. #2 Rød genser med v-hals. Den er nok ikke så rød som bildet viser. #3 Navy piqué. #4 Rød piqué. Ikke så rød som bildet viser. Kameraet (mobilen) suger. #5 Lyseblå piqué. #6 Denne fikk jeg i gave. Kongeblå "piqué". Det er ikke det rette stoffet til at det kan kalles piqué. Men det har jo krager. Synes det var et greit plagg. #7 Gave. Samme piqué som over. Gulfargen er langt i fra så sjokk. Endret 27. juli 2010 av nybb Lenke til kommentar
nybb Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ble dobbelpost. Skitt au #8 Nå kommer det mest spennende plagget. Jeg fikk dette plagget i gave fra USA, men aner ikke hva det er, eller hva jeg skal kalle det Ta en titt selv! Jeg synes i allefall selv at det var et pent plagg, og at fargene var bra. Ikke knapper helt ned. Ermene er oppbrettet og festet i en sånn knapp.. Fullt mulig å brette ut, men synes det var stilig å ha den på slik. #9 Enkel lilla t-skjorte. V-hals fra H&M #10 Ah. Hadde lyst på et par solbriller. Fant ingen. Så jeg tenkte jeg skulle være litt corny og slå til med et par gule! Synes de var litt kule og da #11 Helt enkel sort skinnbelte, med helt enkel spenne. #12 Kjøpte 5 par sokker jeg synes var stilige. Det var alt. Håper dere liker noe i allefall Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Kjøpte disse for en liten stund siden. Hva syntes folket? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kjøpte disse plimsolls-skoene på Top Man i Manchester i januar i år. Har brukt dem en god del, men fikk vasket dem i dag - så da tenkte jeg jeg kunne legge dem ut for bedømmelse her Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Gentleman: http://www.amazon.co...ref=pd_sim_ap_1 Tre par Charles Tyrwhitt cedar adjustable shoe tree: http://www.amazon.co...80562455&sr=8-1 J Shoes Desert boot: http://www.jshoesonl...esert-boot-p223 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Long time ago... So, ikke store tingene. Var på Mark+Brandy i Sandvika og fant noe smått. Ble en T-skjorte og sokker. Fant ikke helt like sokker som jeg kjøpte på nettet, men er nesten identiske utenom at det ikke er hvite striper på det bildet. T-skjorten er ikke all verden, men tok med den bare. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Bag fra RL, bestilte for en god stund siden og glemte å poste den. Blazer fra Filippa K To par chinos fra Filippa K (kikket på kvitteringen og det ene paret er faktisk en damemodell, men den passet perfekt selv om jeg måtte opp en størrelse. Hang forøvrig sammen med herreklærne.) Og til slutt et slips fra J. Lindeberg. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ser at jeg skulle ha brettet buksene litt annerledes, men hell...det får gå. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kjøpte to T-skjorter fra Jean Paul De var på 70%, jeg ville neppe kjøpt dem for fullpris Er det noen interesse for et større innlegg hvor jeg får med det jeg har handlet i ferien? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Fargene er ikke helt på topp (så på de mest alvorlige avvikene er det en annen farge som skal vise omtrent hvordan det er). V-halsgensere fra Zara: Jeans, sort og mørk rådenim fra Cheap Monday: Slim-fit poloskjorter fra et ukjent merke, Pull-Love: Jakke fra Burberry: Jakke fra Armani: Og sko fra Dior Homme: Jeg har sikkert glemt noen små ting, men ikke noe viktig håper jeg :| Endret 9. august 2010 av Noburu Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 For noen dager siden slang jeg opp et par bilder av kjøpene mine i London i streetweartråden, å slenger opp noen bilder her også, tok noen nye i litt bedre kvalitet. Først, fra Niketown Nike Air Toki ND i sort med gulldetalj (stripa mellom sålen og overdelen), skal brukes utover sensommeren/høsten. Matchende tee Fra New Look To like cardigans, bare med forskjellige blåfarger. Var en for 15 pund eller to for 20 pund, så er spent på kvaliteten. Ble ikke så mye i London egentlig, pengene gikk fort til andre ting der. Har forøvrig kjøpt et par jeans, en denimskjorte og et par -tre t-skjorter tidligere i sommer. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Skjerfene jeg glemte å poste sist. Det første fra Burberry, og det andre uten et spesielt merke. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Paraply fra Swims. Kommer vel til å trenge det i Stavanger. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Wow, nå ble jeg litt gira på å legge ut litt ting her. ELendig kamera i know, men det er det eneste jeg har om dagen. Først, en blå badebukse fra Paul & Shark (et av mine favorittmerker om dagen). Jeg har også tatt med litt bilder fra detaljene. Neste bilde er en duffelcoat(?) jeg kjøpte på Zara i Spania. Kostet med 9 Euro, i underkant av 100kr altså. Var på salg, satt ned fra 35EUR. Etter det kommer det også en cardigan jeg kjøpte på Zara for samme pris. Denne var satt ned fra drøyt 20 EUR. Tiger of Sweden belte i fiskebensmønster (vanskelig å forklare, kanskje dere ser?) Det er et lærbelte. Her om dagen var jeg på Mark+Brandy og jeg endte opp med denne ganske ordinære Polo Ralph Lauren jeansen. inb4 Acne er bedre, jeg synes denne satt bedre, pluss at jeg trengte en ganske lys jeans og de hadde bare Mørke Acnejeans. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Nå poster jeg selv om jeg forventer slakt på alt Særlig på undertøyet, men synes de jeg har fra H&M er for kjedelige. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Jeg har gjort noen innkjøp i det siste: Dior Homme Rokin Damien Chukka Ikke akkurat relevant, men jeg har et par Adidas GSG 9.2 på vei (er militær - går ikke med slikt sivilt ) Endret 14. august 2010 av awkward Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Endret 17. august 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå